våken så seint?

x1xMayen

Gift med forumet
så greit å se det ikke bare er meg da[:D]

He he, trur dere er sprø jeg[:D] Hadde vært helt slakt jeg om det hadde vært meg. Men er litt deilig å sitte oppe så sent også for da har man heeeeelt fri, og bare seg-selv-tid[;)]

jeg gikk ikke å la meg føre halv 6, så å sitte her kl 2 var jo ikke seint[8D][:D]
Men syntes det er dårlig at dere ikke er her for å holde meg med selskap om natta[8D]

Men halv seks er jo da Oda som oftest begynner å gløtte på øya det så da funker det lite å sitte her med øya fulle av grus liksom ,he he[:D] Nei, lenge leve nattesøvnen gitt, den mååååå jeg ha, hvis ikke er jeg ikke menneskelig[8D] Blir en ekkel teit skapning uten søvn, he he[:D]

jeg tenkte meg en tur te legen for å finne ut av ting for jeg er egentlig sliten men får ikke sove uansett når jeg legger meg. kan ligge mange timer og når jeg sovner så våkner jeg igjen etter et par timer. Så begynner å bli dritt lei faktisk..

ORIGINAL: lene78

ORIGINAL: knerthen

jeg tenkte meg en tur te legen for å finne ut av ting for jeg er egentlig sliten men får ikke sove uansett når jeg legger meg. kan ligge mange timer og når jeg sovner så våkner jeg igjen etter et par timer. Så begynner å bli dritt lei faktisk..

Da må du fått tatt deg en tur til legen ja!
Må si jeg er imponert over deg! Så lite søvn, og så godt det virker som du tar deg av gullet nesten elt alene!

Heldigvis så har vi rutiner som hu holder ganske godt og er glad i å leke aleine. (ikke det at jeg ikke leker med henne asså[:D])
Men jeg skjønner ikke hva det er med meg, for jeg kunne godt tenkt meg å sove litt om natta jeg[8D][:D]

Back
Topp