Våken på natt

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
vår eldste på 2,5 år er ofte med jevne mellomrom våken flere timer midt på natten.

Ofte ikke lei seg eller noe, bare prater eller ligger våken.

Sover ikke på dagtid, legger seg mellom 18:30 - 19:00.

Tips til hva som kan være årsak og hva vi lan prøve for å hindre dette?

Min eldste er mye våken om nettene pga mareritt. Han er tydelig redd når han våkner, så da pleier jeg å legge ham inn med meg. Merker du noe sånt på din?

Min eldste er mye våken om nettene pga mareritt. Han er tydelig redd når han våkner, så da pleier jeg å legge ham inn med meg. Merker du noe sånt på din?

Nei, han har tidvis mareritt, men nå våkner han og bare prater rolig. Hjelper ikke at han kommer over i vår seng heller

Han blir helt våken liksom? Huff her er det gråting/sutring nesten hver natt men han roer seg stort sett når vi kommer inn eller han sover hos oss. Ga han en vanlig voksen pute i natt og virker som at han sov roligere da. Så det gjenstår å se om det var et engangstilfelle eller om det faktisk gjorde susen.

Er han helt våken? Jeg har alltid snakket/gått i søvne og for andre virker jeg våken, selv om jeg ikke er det...

Er han helt våken? Jeg har alltid snakket/gått i søvne og for andre virker jeg våken, selv om jeg ikke er det...
Ja jeg og gjorde det når jeg var liten faktisk. Snakket og virket våken. Men snakket mye tull, og var gjerne på vei ut å slikt så de skjønte at jeg sov.

Ja jeg og gjorde det når jeg var liten faktisk. Snakket og virket våken. Men snakket mye tull, og var gjerne på vei ut å slikt så de skjønte at jeg sov.
Godt man ikke er alene! Det er bra da! Tok alltid lang tid før noen merket det på meg... Men jeg husker også alt som har skjedd, men har ikke klart å stoppe det...

Godt man ikke er alene! Det er bra da! Tok alltid lang tid før noen merket det på meg... Men jeg husker også alt som har skjedd, men har ikke klart å stoppe det...
Nei så ekkelt det må ha vært. Jeg kan ikke huske noe av det. Har bare blitt fortalt.

Ja, setter seg opp i senga og er helt våken. Svarer på det vi eventuelt spør om

Back
Topp