Våken om nettene

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Lille gullet mitt har helt snudd døgnrytme. Så i det siste har jeg lagt meg mellom kl7-9 om morgenen. Hun sover ca 2-3 timer mellom 22-2. Men da klarer jeg som oftest ikke å sove, siden døgnrytmen er helt ødelagt. Noen som har erfaring med å prøve å snu døgnet? Trodde ikke man skulle gjøre for mye ut av det når de var små, og bare følge de. Men det er jo helt umulig å ha noen avtaler for tiden. Noen som har erfaringer? Hun sover omtrent hele dagen nå. Og er som oftest glad og fornøyd hele tiden:)

så babyen er lysvåken ca mellom 2-5/7? Hvis jeg skjønte det rett? Vet ikke om jeg har noen lure tips egentlig, men hva gjør dere på den tida? Bare prøve å være på rommet der det er mørkt å prøve å få den til å sove, så kanskje den skjønner det er natt å ikke leketid.. huff ikke lett, men kan snu seg fort av seg selv også. :) lykke til :)

så babyen er lysvåken ca mellom 2-5/7? Hvis jeg skjønte det rett? Vet ikke om jeg har noen lure tips egentlig, men hva gjør dere på den tida? Bare prøve å være på rommet der det er mørkt å prøve å få den til å sove, så kanskje den skjønner det er natt å ikke leketid.. huff ikke lett, men kan snu seg fort av seg selv også. :) lykke til :)
2-3 til ca7-9 er hun våken. Sovnet 9 i går og våknet etter en halvtime:p Men sovnet igjen kl10 og sover forsatt. Vi sitter i stuen og ser på tv. Kanskje ikke det lureste. Men har åråvd å sove/samsove på den tiden og. Men hun er lys våken:) Håper det bare snur en dag. Det gjorde det i 4 dager, men så tilbake;)

Har dessverre ingen råd, men håper det snur snart!

Har en venninne som hadde det slik, hun begynte å vekke noen ganger om dagen og klarte å snu døgnet etter en dag eller to. Vi hadde det slik i starten, men det løste seg av seg selv etter en stund :)

Å fy faen :P haha, all ære til deg at du greier :O Hadde sett ut som et vandrende lik for lenge siden jeg :P

Men ville også prøvd å vekket på dagtid, og stimulert på dagtid.

Ville IKKE gått ut av soverommet så lenge det lar seg gjøre på natten.

Har en venninne som hadde det slik, hun begynte å vekke noen ganger om dagen og klarte å snu døgnet etter en dag eller to. Vi hadde det slik i starten, men det løste seg av seg selv etter en stund :)
Gjorde hun det når babyen var et par mnd? Takk for tips:)

Å fy faen :p haha, all ære til deg at du greier :O Hadde sett ut som et vandrende lik for lenge siden jeg :p

Men ville også prøvd å vekket på dagtid, og stimulert på dagtid.

Ville IKKE gått ut av soverommet så lenge det lar seg gjøre på natten.
Haha!!:p Er ikke så lett å holde seg våken eller tålmodig i ca5 timer på et soverom uten noe å se på eller gjøre;) Har stått opp i15-16 tiden i det siste for å få søvn! Men er litt slitsomt å ikke kunne gjøre noe på dagen. Butikkene stenger jo omtrent før vi har kommet oss opp. Blir jo helt kokko om jeg ikke får litt søvn;) Er litt vanskelig å aktivisere på dagen når man er stuptrøtt selv, men kanskje jeg kan klare det i dag:) Da ser jeg nok ut som et vandrende lik ja!!

Gjorde hun det når babyen var et par mnd? Takk for tips:)
Ja tror hun var ca to måneder. Hun hadde et par dager med veldig lite søvn, men var veldig verdt det i følge henne. Du kan jo passe på når du har mulighet til å få litt hjelp sånn at du kan sove litt :) kan jo ikke love det løser seg like fort hos deg, men jeg ville gitt det et forsøk når den døgnrytmen har vært slik en stund!

Ja tror hun var ca to måneder. Hun hadde et par dager med veldig lite søvn, men var veldig verdt det i følge henne. Du kan jo passe på når du har mulighet til å få litt hjelp sånn at du kan sove litt :) kan jo ikke love det løser seg like fort hos deg, men jeg ville gitt det et forsøk når den døgnrytmen har vært slik en stund!
I dag var hun våken i omtrent 14 timer i strekk:confused: Kun korte perioder med søvn, maks 30 min. Hun sovnet for en time siden, så kanskje hun snur av seg selv? Lovt å håpe:D

Høres veldig slitsomt ut! Her er vi bare på soverommet med nattlys på om natten og det ser ut til å virke :-) ville tatt det opp med helsesøster om det ikke bedrer seg. Krysser fingrene for deg!

Krysser fingrene for deg :)
Høres veldig slitsomt ut! Her er vi bare på soverommet med nattlys på om natten og det ser ut til å virke :) ville tatt det opp med helsesøster om det ikke bedrer seg. Krysser fingrene for deg!
Da sov hun fra kl21 til kl9.30 med kun en amming!;) Kan godt vedvare den rytmen der:)

Luksusnatt :)

Da sov hun fra kl21 til kl9.30 med kun en amming!;) Kan godt vedvare den rytmen der:)
Jøss! :O Det var en lang natt! ;)
Vesla her også sover så godt på natta. Sover lenger og lenger om gangen. Sovna 22.30 og sov helt til kl.7! :) Veldig herlig! :)

Hehe, så om ikke det var bra nok sov hun fra kl21.30 til kl8.30 uten amming:eek: Plutselig fikk jeg den sovejenta! Og om natten:)

Back
Topp