Agoosek
Forelsket i forumet
Og det morsomste er at hun har sovet pent siden fødsel, kun våknet for mat...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er dødsliten ! De siste to nettene mini var lysvåken ca 1 time. I natt kl 5, i går 3.. Vet ikke hvorfor ;( har ikke endret noe .. Pleier å drikke te før jeg legger meg men i går drakk jeg faktisk ammete så det er ikke pga te eller mengden av koffein.. I går sovet hun lengre på morningen men i dag har jeg vekket henne. Kanskje det hjelper.
Og det morsomste er at hun har sovet pent siden fødsel, kun våknet for mat...
Her er hun glad og det er etter amming.. Mora mi sier at hun har opplevd det med alle barna sine at plutselig begynte de å våkne om natta for å leke men det er viktig å ikke la dem gjøre det så etter noen netter burde de slutte å våkne . Håper det Vik ikke ta så mange netter daSamme her, kun våknet for mat siden fødselen. Men de gangene hun våkner nå er etter hun har fått mat og hun er egentlig kjempetrøtt og prøver å sovne igjen hele tiden. Så hun er forsåvidt ufrivillig våken...
Sent from my iPhone using BV Forum
Ammete kan vel gjøre at de promper mer, men skal jo ikke gi plager sånn i utangspunktet.
Hvorfor tror du det hjelper å vekke henne?
Tenker at hun kan utvikle en slik vane.. Være våken en time om natta og deretter sove en time lengre på morningen .. Vet ikke om det å vekke henne kan hjelpe men må prøve for egentlig så har jeg ikke noe svar ;(
Vi samsover så jeg bare ignorerer henne .. Vanligvis spiser hun ferdig snur seg fra meg og sovner med en gang men i det siste så ligger hun der bare og ser rund og begynner å leke med hender osvTviler på at det hjelper å vekke henne, men det må du jo prøve å finne ut av selv. Når hun våkner om natta, har du prøvd å vente i 5-10 min før du går inn til henne? Her sovner hun alltid innen 10 min.
Vi samsover så hun ligger der ved siden av meg i mørka.. Er bestemt å holde meg til vanlige rutiner og håper dette vil hjelpeLigger hun i senga si når hun er våken? Eller er hun oppe? Min har våknet til noen ganger i forbindelse med at han har fått flaske på natten og da har jeg bare lagt han i senga igjen. Lå der og var fornøyd til han sovnet igjen. Var mørkt i rommet.
Tror det er vanlig at babyer har perioder der de våkner om natta men heldigvis så går det over igjenVeldig tungt for foreldrene da..
Jeg har jo faktisk lagt henne til senga tidligere de siste dagene fordi hun kutta den siste dupper med halv time så hun ble lagt for natta også halv time tidligere men hun virker jo ganske sliten da og sovner i løpet av fem minutter ..Nårtid legger hun seg? Har opplevd i perioder at min har funnet det for godt at han skal opp i 3-4 tiden, da har jeg måtte justert leggetid til litt senere, og da har han sovet lengre og så justerer han seg selv tilbake til opprinnelig leggetid igjen. Aner ikke hvorfor det er slik, men det har i alle fall vært løsningen her i de periodene (har da holdt på mer enn to dager med å starte dagen før fuglene fiser..).
Februar-14 mamma <3
Vi samsover så hun ligger der ved siden av meg i mørka.. Er bestemt å holde meg til vanlige rutiner og håper dette vil hjelpe
Hihi hun har allerede sovet en halvtime lengre enn vanligvis så det virker som hun vant..Tviler på at det hjelper å vekke henne, men det må du jo prøve å finne ut av selv. Når hun våkner om natta, har du prøvd å vente i 5-10 min før du går inn til henne? Her sovner hun alltid innen 10 min.