Våken netter:(

Ceccca

Andre møte med forumet
Lillegull sov over natten tidlig i sitt liv, noe som var super deilig:p men for en mnd siden begynte han å våkne hver 2.time om natten og holder det gåanes i en time før han sovner.. Kan dette være pga vI gikk over på nan2? Siste uken nå så er det gått over til 3-4 ganger... Jeg er bare opp å setter inn smokken såsovner han... Noen som har tips til hva man kan gjøre?
 
samme skjedde her å når vi prøvde nan 2. han våknet annenhver time og var sulten hver natt. så vi gikk tilbake til nan 1 igjen og da var problemet over.
 
Hmm kansje jeg skal prøve det, får lillen din melk til hvert måltid? Tassn her nekter å drikke når han får melk på dagen, så han får bare morgen og kveld nå:/
 
Hei!
Vi hadde samme problemet, men her var det tenner som var på vei da...
NAN2 er jo tilskuddsmelk. Altså for de som får variert mat i tillegg. Så godt mulig den ikke metter så mye som NAN1.. Prøvvd ett par skjeer grøtpulver i melka? Som velling? Det har vi til snuppa vår. Veldig greit når ho bbare vil ha melk på kvelden før leggetid, for da metter den  mer!

Lykke til=)
 
Mhm.. Kan jo hende det er tenner også.. Isåfall så håper jeg ar de kommer snart;) gikk over til nan2 når han begynte å få middag.. Nå får han 2 grøtmåltider,frukt og middag..
 
Back
Topp