Våken natt

Soltina

Forelsket i forumet
Ja da ligger man her da, får ikke sovnet.
Om noen timer skal man opp på jobb og rigge om en hel butikk :-S
Må si jeg er spent på formen i morgen. Gruer meg.

Noen flere som har begynt å slite med samme problem?

Nei jeg våkner og må på do, men sovner for igjen så lenge mannen ikke snorker.

Håpe du har sovnet igjen ;)

Jeg hadde det slik, men har kuttet drikking av vann osv til det minimale noen timer før seng og så har jeg det nå heeeelt mørkt på rommet (sover helt igjennom 80%) :)

Førstegangs mor 26-02-2014 :)

Har også slitt med det mye. Roet seg når jeg begynte å sove med ørepropper faktisk. Selv om det er stille i huset. ;)

Jeg har heller ikke sovet stort mye i dag. Har hatt ei lita tutte i magen som for første natta har vært i voldsom bevegelse så og si hele natt. Jeg får ikke sove når det sparker og beveges der inne! Så litt sliten og trøtt, på bursdagen min i dag, men positivt og gøy at lillegull er i slaget :-)

Lenge siden eg har sovet natten gjennom... våkner mye lettere, og må som regel på do i løpet av natten, kan ikke la vær å drikke for da tørker munnen ut :(

Jeg har heller ikke sovet stort mye i dag. Har hatt ei lita tutte i magen som for første natta har vært i voldsom bevegelse så og si hele natt. Jeg får ikke sove når det sparker og beveges der inne! Så litt sliten og trøtt, på bursdagen min i dag, men positivt og gøy at lillegull er i slaget :-)

GRATULERER MED DAGEN :-D
Da ønsker jeg deg en god natt søvn i gave.

Jeg hadde også en veldig aktiv en i natt, men vet ikke om jeg kan trekke den konklusjonen for jeg har slitt før han har blitt så tydelig også :-S

Lenge siden eg har sovet natten gjennom... våkner mye lettere, og må som regel på do i løpet av natten, kan ikke la vær å drikke for da tørker munnen ut :(

Ja mitt problem også, jeg jeg er så tørst/sugen på vann om dagen. Så da våkner jeg uansett på natta, og da er jeg lysvåken. :-S

Back
Topp