Våken midt på natta

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hva gjør du om du våkner og ikke får sove igjen?

Selv driver jeg nå med husarbeid for ser ikke vitsen i å legge meg igjen nå for må vekke snuppa kl 7 og forberede henne til bhg.

Men jeg har oppvask og klær som venter ihvertfall :)

Noen ganger gjør jeg husarbeid og andre ganger ligger jeg bare å surrer på mobilen. Det kommer mye ann på hvorfor jeg er våken og om jeg er sliten eller ikke..

Sånn som nå har jeg hvert våken i 1,5 time med minste, om han sovner nå og jeg ikke får sove selv. Så blir kjøkkenet tatt siden det ikke ble ryddet og vasket i går kveld.

Noen ganger gjør jeg husarbeid og andre ganger ligger jeg bare å surrer på mobilen. Det kommer mye ann på hvorfor jeg er våken og om jeg er sliten eller ikke..

Sånn som nå har jeg hvert våken i 1,5 time med minste, om han sovner nå og jeg ikke får sove selv. Så blir kjøkkenet tatt siden det ikke ble ryddet og vasket i går kveld.
Godt å høre det ikke bare er jeg som gjør husarbeid midt på natta :)

Men har hvert sliten idag da så hadde energi nå og en leilighet som trengte litt kjærlighet ;)

Ligger å prøver å sove eller surfer på mobilen. Det blåser så vanvittig nå så da får jeg ikke sove, så da ble det mobil:)

Ligger gjerne å slapper av i ro og fred. Er gjerne på mobilen

Husarbeid, nyter en kopp te i fred og ro, forbereder dagen til de som fortsatt sover eller andre praktiske gjøremål:)

Jeg ligger ofte å ser på telefonen, ellers så står jeg opp og gjør husarbeid :)

Jeg prøver å sove igjen, hvis det ikke virker ligger jeg bare i senga og slapper av.

Prøver å sove igjen :) men slik som nå, når jeg er gravid å søvn er kaos. Blir det gjerne en film på Netflix eller serie på pcen. Sønnen min sover lett så tørr ikke gjør ting som kan bråke :p

Pleier bare å snurre rundt i senga til jeg evt får sove igjen...

Lå fra 5 til 8 i dag selv... Blåste jo så sykt ute :( tok bevisst ikke frem mobilen av frykt for å ikke få sove igjen :p funka dårlig...

Prøver og sove igjen, leser litt eller driver med mobilen:-)

Back
Topp