Våken i natten..

1gangs lykke

Glad i forumet
Da er klokken 05.35 og jeg er oppe for n'te gang denne natten. Var på jobb igår, noe som igjen resulterte i ryggvondt og mye smerter. Får ikke sove for det værker sånn og ganske lei meg for dette.
Fredag klarte jeg bare ikke å gå på jobb, så fikk meg en sykemelding den dagen siden jeg akkuratt har fått ny jobb og ikke kan ta egenmelding enda.
Jeg har snakket med sjefen min om tilrettelegging flere ganger, men dette skal visst sees på etter påske. Jobber som sykepleier på en avlastningsbolig for barn nå, så det er mye tunge løft. Kan jo bare ikke løfte, da virker ikke ryggen min mer..
Så her ligger jeg og bare vet at jeg må få mer sykemelding, også det nå i påsken. HUff, dette blir så vanskelig for jobben å skaffe folk. Men jeg klarer jo nesten ikke å gå..
ja, ikke mye morro.Spesielt ikke når jeg er såpass fersk i denne nye jobben.
Det ble en liten klagesang i natten dette her men deilig å bare få ut litt fortvilelse..

Du skal ikke tenke på/ha dårlig samvittighet for jobben, du skal bare tenke på deg og den lille. Det hjelper ingen at du går og har vondt eller presser deg. Og det er uansett deg selv det går ut over i det lange løp.. Ta det rolig og vær snill med deg selv[:)]

God bedring, håper du føler deg bedre snart[:)]

takk for svar! man føler seg bare så "skulkete" og arbeidssky liksom. Og jeg er jo bare 17 uker på vei.. Men men, må vel roe ned nå så det ikke ender opp med krykker her!

Vi jenter har jo litt for lett for å få dårlig samvittighet for sånt også da..! Tror mange av gutta fint hadde holdt seg hjemme med god samvittighet om det var de som hadde vært gravide[;)] Vi kan lære litt av dem! Jepp, roe ned og stell pent med deg, vi skal ikke ha noe krykker her![:)]

Du får ikke ny rygg om den ikke vil mer , helsa først, jobben etterpå :) God bedring :)

Mye god bedring 1gangslykke - Ta vare på deg selv du, du og mini er viktigst [:)]

ORIGINAL: Sarah26

Du får ikke ny rygg om den ikke vil mer , helsa først, jobben etterpå :) God bedring :)

Hvis det er noen trøst... jeg har vært sykemeldt siden uke 8 eller noe, og nå kommer jeg til å være det ut svangerskapet (tvillinger + plager). Først tok kvalmen knekken på meg fram mot uke 13, og da satte kynnere, vond rygg og bekkenplager en stopper for jobbinga. Jobber på sykehjem, så min arbeidshverdag er vel ikke helt ulik din da [:D] Du må tenke på deg selv og minien, det tjener ingen at du har det vondt - mest sannsynlig kommer ingen til å takke deg for at du slet deg ut under graviditeten [;)] Så kos deg, og slapp av mens du kan! (Selv om det er veldig vanskelig...)

Hei jenter! Da ble det 50% sykemelding og real prat med sjefen. Hun leier inn ekstra personell når jeg er på jobb slik at jeg unngår all løfting og vasking, men kan være medisinsk ansvarlig. Bare jeg som er kjent med intrvenøs ernæring så de må jo bare tilrettelegge hvis ikke så sliter de veldig i påsken.
Så blir det mer kontorarbeid og slik etter påske!
Ha en super påske!

Godt å høre at dem var imøtekommende for deg - kjempe [:)]

Ikke ha dårlig samvittighet for jobben din. Det er som Lykke79 sier at nå må du tenke bare på deg, den lille og helsa di [:)]

Jeg er også sykemeldt om dagen og har vært det mer eller mindre siden uke 9... Og jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg borte.. De på jobben hos meg har "murret" og rett og slett vært grinete for at jeg er gravid og ikke i form.... [:@] Så jeg blir hjemme så lenge jeg kan [:)]

Back
Topp