Våken i natten..

1gangs lykke

Glad i forumet
Da er klokken 05.35 og jeg er oppe for n'te gang denne natten. Var på jobb igår, noe som igjen resulterte i ryggvondt og mye smerter. Får ikke sove for det værker sånn og ganske lei meg for dette.
Fredag klarte jeg bare ikke å gå på jobb, så fikk meg en sykemelding den dagen siden jeg akkuratt har fått ny jobb og ikke kan ta egenmelding enda.
Jeg har snakket med sjefen min om tilrettelegging flere ganger, men dette skal visst sees på etter påske. Jobber som sykepleier på en avlastningsbolig for barn nå, så det er mye tunge løft. Kan jo bare ikke løfte, da virker ikke ryggen min mer..
Så her ligger jeg og bare vet at jeg må få mer sykemelding, også det nå i påsken. HUff, dette blir så vanskelig for jobben å skaffe folk. Men jeg klarer jo nesten ikke å gå..
ja, ikke mye morro.Spesielt ikke når jeg er såpass fersk i denne nye jobben.
Det ble en liten klagesang i natten dette her men deilig å bare få ut litt fortvilelse..

Du skal ikke tenke på/ha dårlig samvittighet for jobben, du skal bare tenke på deg og den lille. Det hjelper ingen at du går og har vondt eller presser deg. Og det er uansett deg selv det går ut over i det lange løp.. Ta det rolig og vær snill med deg selv[:)]

God bedring, håper du føler deg bedre snart[:)]

takk for svar! man føler seg bare så "skulkete" og arbeidssky liksom. Og jeg er jo bare 17 uker på vei.. Men men, må vel roe ned nå så det ikke ender opp med krykker her!

Vi jenter har jo litt for lett for å få dårlig samvittighet for sånt også da..! Tror mange av gutta fint hadde holdt seg hjemme med god samvittighet om det var de som hadde vært gravide[;)] Vi kan lære litt av dem! Jepp, roe ned og stell pent med deg, vi skal ikke ha noe krykker her![:)]

Du får ikke ny rygg om den ikke vil mer , helsa først, jobben etterpå :) God bedring :)

Mye god bedring 1gangslykke - Ta vare på deg selv du, du og mini er viktigst [:)]

ORIGINAL: Sarah26