Våken eller sovende

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Legger dere nurkene deres våkne eller sovende på kvelden??

Jeg sliter litt med leggingen på kvelden her[&o]
Linea sovner gjerne når jeg gir henne mat for kvelden,men våkner med engang når hun er i senga[&o] Da er det hyl og skrik leeenge,men det hjelper heller ikke om jeg legger henne våken....[&o]

ORIGINAL: *Christine

PÅ dagen sovner hun gjerne rett etter hun har spist,
da blir hun lagt i kurven sin sovende..
på kvelden er hun lysvåken når hun kommer inn på soverommet[8|]
Og da er det total nekt,vil ikke sove... Gråter og gråter..
Tar vi henne opp igjen så sovner hun på armen..
Er en ond sirkel det der... prøver å få henne tidligere til sengs,
for mamman vil jo ha litt alene tid med pappan oxo[8D]

Håper at det gir seg etter et par dager da,så hun får den nattesøvn hun trenger..

det er helt likt som her....

Som regel sovne han ved puppen på dagtid, men når vi skal ut å  trille legg æ han våken/halvvåken i vogna. Om kvelden legg æ han våken, så ligg han å kose sæ aleina, noen ganga sovne han med en gang, andre ganga ligg han våken i en time. Så går æ inn og gir han litt mer mat, og så sovne han.

i halvsøvne som regel men ho våkne igjen da...

Både og her... På dagen pleier jeg unngå å legge han når han virker interrisert i å følge med på ting, men om natta pleier jeg bare legge han ned rett etter stell/amming uansett.

Pleier å sørge for at hun sover når jeg legger henne, både på dagtid og nattid, for ellers skal hun bare ha enda mer mat hvis hun er våken når jeg legger henne. Hun sovner som oftest ved puppen uansett da. Har ikke fått inn noen rutine på legging om kvelden enda, hun skjønner jo ikke om det er dag eller natt...

vi hadde samme problem helt til vi kjøpte ei varmeflaske på helsekost som vi fylte med varmt vann og la i sengen en halv time til en time før vi la han. da var det varmt og godt der og da var det ikke noen protester. ofte det varme og lune disse søte små søker. tenk hvor trygt og godt de har hatt det i magen. derfor de ofte elsker å sove på brystet vårt o! Lykke til!

Varierer, noen ganger sover han og våkner når jeg legger han ned. Men som regel er han halvvåken og da sovner han av seg selv etter hvert, må inn og putte smokken inn i munnen ett par ganger før han roer seg helt.

Back
Topp