Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp her er det akkurat likt. Sover godt i vogna. Men våkner med en gang vi kommer hjem. Og er vi ikke på trilletur dupper han bare og sover ganske lett..
Ja. Sover ikke mange timene på dagen. Maks 3 men sover heldigvis hele natten. Men er mye byssing når hun er våkenJenta her sover stortsett kun på natta om jeg ikke triller i tre timer på dagen.. Flere som ikke sover så mye? Hun er 7uker.
En baby kan ikke bli bortskjemt.! De trenger nærheten til mor.Akkurat samme her. Kan også sove i armene mine om jeg får ham til å sove. Men våkner med en gang når jeg legger ham ned. Fikk beskjed om at jeg hadde skjemt ham bort av bestefar i dag, så da er det vell min feil da. .
Kjenner jeg blir litt irritert av disse litt eldre som sier at vi skjemmer bort babyene.. Man kan ikke skjemme bort en baby.! De første 3 mnd så trenger babyen mye nærhet og trygghet for å bli trygg på verden og at de rundt babyen passer på han(det var helsesøteren min som sa). De første 3 mnd er det unntakstilstand. da skal man kose seg og finne rutiner sammen.Her sover han en del på morgenen, og resten av dagen bare dupper han av om jeg ikke holder eller bærer på han. Også er han kjempe våken seint på kvelden, sovner ca 23-24, og sover da heeeele natta. Får høre dagen lang av stemoren min at jeg skjemmer han bort med kos og oppmerksomhet. Må ha faste rutiner med bading hver kveld, for så å legge han seinest kl 20, mente hun. Men det er jo da han er mest våken
Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
Samme her!!Jepp her er det akkurat likt. Sover godt i vogna. Men våkner med en gang vi kommer hjem. Og er vi ikke på trilletur dupper han bare og sover ganske lett..