Våken av sterke smerter

bluemoon

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2022
Hei! Jeg våknet brått nå av en intens smerte i nedre høyre del av magen. Har ligget uten å tørre å røre meg i rundt 20 minutter, og smerten har kommet litt i bølger, strålt ned i lysken/hofta/rumpa. Skjønner ingenting og blir naturligvis litt redd. Har noen opplevd lignende? Jeg er 14+5
 
Mine smerter som kn minne litt ligger bak og ikke foran. Mine er bekkenlåsning tror jeg.
 
Mine smerter som kn minne litt ligger bak og ikke foran. Mine er bekkenlåsning tror jeg.

Lurer på om mine smerter også er i forbindelse med bekkenet? men virker som det er vanligst slik du beskriver det, at smertene ligger mer bak... Mine smerter ga seg etter rundt en time, men var like før jeg dro ned på legevakten, det var så innmari vondt...
 
Jeg kan våkne med smerter i siden om natta, men da har jeg som regel «hivd» meg rundt så jeg strekker alt i livmor området :hungover: så kan ikke være det som har skjedd da? At du vrei deg rundt litt kjapt i søvne bare?
 
Jeg kan våkne med smerter i siden om natta, men da har jeg som regel «hivd» meg rundt så jeg strekker alt i livmor området :hungover: så kan ikke være det som har skjedd da? At du vrei deg rundt litt kjapt i søvne bare?
Kanskje det rett og slett? Har jo kjent på ligamentsmerter tidligere, men visste ikke at det i så fall kunne gjøre SÅ vondt? :eek: Og at det varte så lenge!
 
Hei! Jeg våknet brått nå av en intens smerte i nedre høyre del av magen. Har ligget uten å tørre å røre meg i rundt 20 minutter, og smerten har kommet litt i bølger, strålt ned i lysken/hofta/rumpa. Skjønner ingenting og blir naturligvis litt redd. Har noen opplevd lignende? Jeg er 14+5
Jeg har opplevd det samme flere ganger men hadde smerter på venstre siden og de ga seg etter 15 minutter cirka, har vært hos fastlegen etter den ene gangen og han mener at alt er bra Skal til ultralyd i morgen, jeg er 11+3 i dag
 
Back
Topp