våken allerede...

vimselusa

Glad i forumet
Da er mini våknet allerede å ligger å gråter og klager.... nenene hører jeg inne i senga.. [8|] han fikk grøt og pupp før han la seg... syns dere jeg bare la han ligge å gråte? hva ville dere gjort?

hmmm det må jo du avgjøre selv da!men jeg hadde hørt an gråten, er det sutring eller hva lissom? og evt roet han ned på rommet/i senga slik at han skjønner det er natta.nå er jeg litt nazi på dette da, men har ikke dårlig samvittighe når jeg vet at verdens største glis møter meg når jeg ser inn i senga

Vi går inn å setter inn smokka og stryker henne på kinnet om hun bare gråter vanlig, er det mer hyling tar vi henne opp å trøster henne, og legger henne ned igjen når hun har roet seg ned, men tar henne aldri ut fra soverommet.

nå ble det stille.... sovnet han igjen tro... tørr nesten ikke sjekke, hvis han merker jeg kommer inn begynner han vel å gråte igjen... til nå har jeg gitt han pupp så og si hver gang han har våknet...(ja vet det er dumt) [8|] men nå begynner han jo å bli stor, og det hadde vært deilig å sove litt lenger enn 3-4 timer av gangen... Herregud, nå ble jeg litt glad. Føler dette var en liten seier for meg! [:)][:)]

ORIGINAL: vimselusa

nå ble det stille.... sovnet han igjen tro... tørr nesten ikke sjekke, hvis han merker jeg kommer inn begynner han vel å gråte igjen... til nå har jeg gitt han pupp så og si hver gang han har våknet...(ja vet det er dumt) [8|] men nå begynner han jo å bli stor, og det hadde vært deilig å sove litt lenger enn 3-4 timer av gangen... Herregud, nå ble jeg litt glad. Føler dette var en liten seier for meg! [:)][:)]

Jeg gjorde også dette en laaang periode, men så bare bestemte vi oss for at NÅ skal han ikke få mat hele natten. Puttet inn smokken istedet. Det funka![:)] Tok to netter.

(Han får fortsatt mat en gang om natta stort sett asså, men har ikke innført fulle måltider enda og syns ikke det er no problem en gang hver natt. Tenker på å slutte med det når han får fire måltider + mm på dagen)

Back
Topp