Våger meg inn

Håpimagen

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Endelig tørr jeg snike meg inn her. Er 12 uker i dag og har sett en aktiv mini på ultralyd. Etter et traumatisk år i fjor med to MA, er det fremdeles vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen, men i dag er ihvertfall en viktig milepæl nådd[emoji3]
 
Endelig tørr jeg snike meg inn her. Er 12 uker i dag og har sett en aktiv mini på ultralyd. Etter et traumatisk år i fjor med to MA, er det fremdeles vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen, men i dag er ihvertfall en viktig milepæl nådd[emoji3]

Velkommen! :)
Håper spiren sitter til desember nå ❤
 
Velkommen inn! Håper på det beste for deg!
 
Velkommen [emoji813]️ skjønner deg så alt for godt, dette er min tredje graviditet de siste 10 mnd... håper den sitter hele veien denne gangen.
 
Velkommen inn i varmen her hos oss! :love7 Jeg krysser alt jeg har for at dette går veien :happy119
 
Endelig tørr jeg snike meg inn her. Er 12 uker i dag og har sett en aktiv mini på ultralyd. Etter et traumatisk år i fjor med to MA, er det fremdeles vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen, men i dag er ihvertfall en viktig milepæl nådd[emoji3]

Lykke til!

Lite hyggelig historie men som regel går det ikke galt tre ganger på rad. Forstår bekymringen din veldig godt :(
 
Endelig tørr jeg snike meg inn her. Er 12 uker i dag og har sett en aktiv mini på ultralyd. Etter et traumatisk år i fjor med to MA, er det fremdeles vanskelig å tro at det skal gå bra denne gangen, men i dag er ihvertfall en viktig milepæl nådd[emoji3]
Gratulerer så mye, og lykke til! Spiren skal sitte til desember :)
 
Tusen takk, alle sammen:) Heldigvis får jeg god oppfølging. Har vært på tre ul så langt og skal tilbake om tre uker. Kommer nok til å titte innom her en del:)
 
Back
Topp