Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet positivt i går og fikk denne i dag. Nå venter jeg på digital med ukesindikator i posten (plis kom fort). Håperhåperhåper at den sitter
Gleder meg til å bli kjent med dere andre her inne!
Gratulerer så mye! <3 velkommen hit.
Jeg testet positivt i går og fikk denne i dag. Nå venter jeg på digital med ukesindikator i posten (plis kom fort). Håperhåperhåper at den sitter
Gratulerer og velkommen hit
Gratulerer så mye
Gratulerer, og velkommen!
Velkommen og gratulerer
Hvordan er formen?Tusen takk!
Hvordan er formen?
Så deilig da. Godt når det er slik.Det eneste jeg merker er at jeg ikke har lyst på så store porsjoner som vanlig, men heller mindre måltider oftere. Utenom det merker jeg foreløpig ingenting.
Gratulerer Det med å ikke orke mye mat kjenner jeg igjen fra forrige svangerskap! Følte jeg meg stappmett og oppblåst etter bare litt. Det ga seg rundt uke 10 heldigvis!
Gratulerer