Hoppande teltplugg
Forumet er livet
Sambo har bursdag 14. mars og vi har naturligvis lyst til å feire litt.. MEN.. I såfall så blir det til at Carina sover hos svigermor, og det er jo i og for seg greit. Men.. Carina er 2,5 mnd gammel, og sover enda ikke hele natten gjennom hver natt. Og så vet jeg rett og slett ikke om jeg "våger" å låne henne vekk for å si det sånn..[8D] Tenk om hun våkner på natta og nekter å roe seg ned? Hva om hun får masse vondt i magen og mamma ikke er der for å trøste?[&:] Stoler jo på at svigermor hadde hatt "kontroll" for å si det sånn.. Men det er jo lille jenta mi! Kommer nok til å bekmre meg litt, men det gjør vel muligens de fleste første overnattinga?
Har sagt til sambo at jeg skal tenke på saken, og OM jeg gå med på det så kommer jeg til å ringe til svigers bare for å sjekke. Sannsynligvis også flere ganger i løpet av kvelden..[8D]
Så... forere og motere??[:D]
(DA er man hekta på BV dere..[8D])
Nevner at Svigermor bor "bare" ca5 km og en taxitur unna..
Har sagt til sambo at jeg skal tenke på saken, og OM jeg gå med på det så kommer jeg til å ringe til svigers bare for å sjekke. Sannsynligvis også flere ganger i løpet av kvelden..[8D]
Så... forere og motere??[:D]
(DA er man hekta på BV dere..[8D])
Nevner at Svigermor bor "bare" ca5 km og en taxitur unna..