LottaH
Flørter med forumet
Onsdag den 4.juni blir en dag vi aldrig kommer att glömma
Svigers och en god vän kom på middag, vi grillade och satt ute å åt i det fantastiska sommarvädret.
Kl.19 for gästerna, å jag sa då att jag trodde att något kanske var på gång.
Så rätt jag hade...
Fick plötsligt två snabba rier efter varandra, å sa till min man att nu sker det något!
Ringde föden 19.08, å när jag väl sagt namnet mitt kom första pressrien.
In på badet å på toaletten var min logiska tanke.
Mannen min ringde fort till svigers som kom susandes tillbaka för att ta vara på vår son på 17 mån.
Min käre kom fort in på badet å tog över tlf, samtidigt som jag förstod att nu var huvudet absolut på tur ut!
Ambulanspersonal med vakthavande läkare kom springandes få sekunder därefter och hjälpte mig ned på golvet.
Två pressrier senare kom han dundrandes, vår Storm!
Kl 19.26 är han registrert som född, 55 cm lång och 4348 g tung
Sent from my iPhone using BV Forum
Svigers och en god vän kom på middag, vi grillade och satt ute å åt i det fantastiska sommarvädret.
Kl.19 for gästerna, å jag sa då att jag trodde att något kanske var på gång.
Så rätt jag hade...
Fick plötsligt två snabba rier efter varandra, å sa till min man att nu sker det något!
Ringde föden 19.08, å när jag väl sagt namnet mitt kom första pressrien.
In på badet å på toaletten var min logiska tanke.
Mannen min ringde fort till svigers som kom susandes tillbaka för att ta vara på vår son på 17 mån.
Min käre kom fort in på badet å tog över tlf, samtidigt som jag förstod att nu var huvudet absolut på tur ut!
Ambulanspersonal med vakthavande läkare kom springandes få sekunder därefter och hjälpte mig ned på golvet.
Två pressrier senare kom han dundrandes, vår Storm!
Kl 19.26 är han registrert som född, 55 cm lång och 4348 g tung
Sent from my iPhone using BV Forum