VÆR så snill å svar meg...

RAB

Glad i forumet
Skulle egentlig vært ferdig med TR...kom litt brun utflod i går...og litt i dag.. ikke mye.. Tok test i går og den var negativ...

Noen med lignende erfaring??

vet ikke helt om jeg forstår - du har hatt mensen, men så har det vert mørk utflod etterpå?

Jeg har "spottet" 1-2 dager før mensen kom.

Da jeg nå ble gravid fikk jeg en rød stripe på papiret 1 uke før pos test.

-kommersnart- skrev:
vet ikke helt om jeg forstår - du har hatt mensen, men så har det vert mørk utflod etterpå?

Nei har ikke fått TR...men det kom litt brunt i går og i dag.

kan jo komme mørk utflod/blod i forbindelse med menstruasjon.... Du får smøre deg med tålmodighet, så godt som mulig, og ta en ny test om noen dager.. Ønsker deg masse lykke til!

RAB skrev:
Skulle egentlig vært ferdig med TR...kom litt brun utflod i går...og litt i dag.. ikke mye.. Tok test i går og den var negativ...

Noen med lignende erfaring??

Vet ikke hva TR betyr, men antar at det er mensen og at du nå skulle vært ferdig med den. Men den har ikke kommet.
Da vi begynte å prøve ble jeg litt lurt, for jeg tok test den dagen jeg skulle ha mens og da var den negativ, mens kom 10 dager for sent. 

Andre gangen tok jeg test den dagen jeg skulle ha mensen og den var også negativ, men først ti dager etter forventet mens ble den positiv.

Så alt er mulig...  

TR betyr tante rød. Jeg har googlet meg frem til så mye som dere forkorter, at jeg fant en fin liste. Kanskje legge den ut her ja!

Back
Topp