uvitende:)

andria

Andre møte med forumet
hei:)
Er ny her, har termin i slutten av april. Er dermed ti uker nå. Lurer selvfølgelig på mange ting, da det her er helt nytt for meg:) kanskje noen kan hjelpe meg?[:D]
Hvor langt må man være på vei for å se kjønn?
Hvor mye koster en privat UL? Og hvem må jeg ta kontakt med?
3 av mange spørsmål[:)]

Og dere alle, det er da virkelig merkelig å kjenne hvordan kroppen bare endrer seg for hver dag som går:) Men utolig spennende:)

hei hei:) velkommen hit til oss:) skal prøve så godt jeg kan å svare på spm dine:)

jeg mener man ikke kan se kjønn før ordinær ul:) jeg vet ikke om det er riktig svar for jeg selv har bare vært på første ul som er ordinær ul:)

det varierer veldig mye hva privat ul koster,jeg vil tru alt fra 500-1200kr
jeg trur du kan ta kontakt med en privat klinikk eller noe i den dur:)

det er bare å rope ut om det er noe mer du lurer på:) vi her inne er til hjelp til det meste vil jeg tro:)

Om de skulle se kjønn føruke 12 så har de ikke lov til å si noe, fordi enkelte kvinner i noen kulturer tar abort om de venter jenter

okey:) Tusen takk skal dere ha. En annen ting og, kan man høre hjertelyden i uke 10????[:D]

Hei!

Vi var på privat ul i 10+3 og hørte en fantastisk hjertelyd[:D] Vi betalte kr 1100,- men det var det verdt!!!

Velkommen til oss!!![:D]

Jeg har lest/hørt at en kan se kjønn fra ca. uke 14.....
Hvis du tenker på å få høre hjertelyden hos jordmor i uke 10, så er nok det for tidlig, eller rettere sagt så venter de fleste jordmødre med å finne hjertelyd rundt uke 12-14, dette fordi det er vanskeligere å finne hjertelyden i uke 10, og skulle de ikke finne den vil det jo skape bekymringer hos den gravide.....men jeg har hørt at noen her inne har hørt hjertelyden tidlig....Du får høre den når du er på ul i uke 10....

okkay:)
Thanks!!!!! Er ikke så greit å vite av seg selv dette her.. hehe
Takknemlig for gode råd på veien!!!

Hei! :) Jeg ser at du har fått svar på de fleste spm dine:) men jeg kan jo si hva jeg har hørt ang. kjønn:) i alle bøkene jeg har lest så er det mellom uke 16-18 man kan se kjønnet, altså på første ordinære UL :) men man kan se det før dersom man får 3D-UL da :)
Men her er et lite spm jeg lurer på ;) Sånn 3D-UL; er det noen her som vet om det er med privat klinikk man må bestille det, eller gjør de det på sykehuset også? :)

Back
Topp