hei:)
Er ny her, har termin i slutten av april. Er dermed ti uker nå. Lurer selvfølgelig på mange ting, da det her er helt nytt for meg:) kanskje noen kan hjelpe meg?[:D]
Hvor langt må man være på vei for å se kjønn?
Hvor mye koster en privat UL? Og hvem må jeg ta kontakt med?
3 av mange spørsmål[:)]
Og dere alle, det er da virkelig merkelig å kjenne hvordan kroppen bare endrer seg for hver dag som går:) Men utolig spennende:)
Er ny her, har termin i slutten av april. Er dermed ti uker nå. Lurer selvfølgelig på mange ting, da det her er helt nytt for meg:) kanskje noen kan hjelpe meg?[:D]
Hvor langt må man være på vei for å se kjønn?
Hvor mye koster en privat UL? Og hvem må jeg ta kontakt med?
3 av mange spørsmål[:)]
Og dere alle, det er da virkelig merkelig å kjenne hvordan kroppen bare endrer seg for hver dag som går:) Men utolig spennende:)