Uvirkelig ?

Nrtopåvei

Andre møte med forumet
Hei jenter
Her har vi hatt familiebesøk og vært på ferie de siste ukene, så det har blitt altfor lite tid til babyverden. Endelig har ting roet seg

Er formen deres fin ? Jeg rundet 12 uker for et par dager siden og er veldig glad for det, men det føles så uvirkelig! I forrige svangerskap var jeg på tidlig ul i uke 9 og fikk se det lille hjerte banke, men denne gangen har ikke jeg fått vært på kontroll engang ( på grunn av ferieavvikling). Det er jo rundt disse tider svangerskapet skal bli offentlig, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med at alt er bra og at det faktisk er en liten baby inni der. Flere som føler det sånn ?

Godt å høre at det ikke bare er meg som har det slik. Jeg er nå ti uker på vei, og skal ikke ha kontroll før i uke 13, men formen er fin så prøver å slå meg til ro med det, det er ikke alltid like lett. Gratulerer med 12 uker, og lykke til videre! Alt står nok bra til med den lille :)

Du kan jo bestille tidlig ul hvis du er urolig? :-) Jeg synes det begynner å bli ganske virkelig nå, men kommer nok til å gå enda mer opp for meg når vi har vært på ul om et par uker.

jeg var dritkvalm sist også, og hadde ømme pupper og alle tegn, men likevel, så var jeg redd for at alt skulle være bare psykisk. redd for at det var innbilt. helt til jeg fikk høre hjertelyden i uke 16 :) da kunne jeg slå meg til ro med at det ikke bare var jeg som inbilte meg det. og når jeg var på ordinær ultralyd, så gikk det hvertfall opp for meg at det var en bebis inni der... :)

denne gangen, så tenker jeg ikke så mye på det. håper bare kvalmen gir seg snart, så jeg kan være litt mer aktiv med småen.

Back
Topp