Uvirkelig tanke

TuttiFrua

Glad i forumet
Det er helt sprøtt at jeg skal bli mamma og at jeg skal føde. JEG liksom! Det føles helt uvirkelig og som om det ikke kommer til å skje, men det gjør det...om kun non få dager og allikevel tenker jeg at det er lenge til på en måte for jeg klarer ikke å ta det helt innover meg. Så rarrt det blir å ta med seg den lille hjem og ha fullt ansvar. Ikke misforstå, barnet er svært ønsket og planlagt! Men allikvel er opplevelsen/tanken så fjern, selv om magen har vokst. Sprøtt...

Kjenner det akkurat på samme måte, og dette er nr 2[:)][:)]
Er et lite mirakel som kommer til å skje - kanskje det største i verden, å få lov til å "bringe" et lite menneske til verden[:)]

ORIGINAL: Buble

Er et lite mirakel som kommer til å skje - kanskje det største i verden, å få lov til å "bringe" et lite menneske til verden[:)]

Må signere på denne jeg[:)] 

Kjenner det akkurat på samme måte, og dette er nr 3[:)][:)]

Må signere jeg og[:)]

Jeg synes også at dette er uvirkelig altså... er en stor gave vi har fått

Er helt med på tanken!
Har drømt om dette så lenge, men kan enda nesten ikke forstå at det er en BABY i magen min! Eller som svigermor sa forleden dag når jeg sa at jeg ikke forstår at magen kan bli større; " Det er jo en hel liten gutt inni der"
Var først da jeg forstod hvor stor han faktisk er, og hvorfor magen min egentlig er så stor som den er!

ORIGINAL: Drømmeren

Helt enig [:)] Signerer den!!

ORIGINAL: Drømmeren

Sign! [:D]

Jeg tenker akkurat det samme. Har hatt lyst på barn i 3 år og så sitter jeg da og tenker; hva har jeg begitt meg ut på? Jeg er gærn.... hjelp

Merethe

ORIGINAL: Novembergutt

Det er helt sprøtt at jeg skal bli mamma og at jeg skal føde. JEG liksom! Det føles helt uvirkelig og som om det ikke kommer til å skje, men det gjør det...om kun non få dager og allikevel tenker jeg at det er lenge til på en måte for jeg klarer ikke å ta det helt innover meg. Så rarrt det blir å ta med seg den lille hjem og ha fullt ansvar. Ikke misforstå, barnet er svært ønsket og planlagt! Men allikvel er opplevelsen/tanken så fjern, selv om magen har vokst. Sprøtt...

Kunne ikke sagt det bedre selv - akkurat sånn har jeg det også!! Føles godt å vite at vi er flere [:D]

sign

ORIGINAL: Belkin

ORIGINAL: Novembergutt

Kunne ikke sagt det bedre selv - akkurat sånn har jeg det også!! Føles godt å vite at vi er flere [:D]

Tro hvor nærme termin man kan komme før det virkelig går opp for en da? [8|]
Nå skal jeg gå å pakke litt sykehusbag å se om det hjeler å virkelighetsfølelsen. Har mine tvil, men det er værdt et forsøk, hehe! [;)]

Tror ikke det kommer til å gå opp for meg at jeg skal bli mamma før jeg har babisn på brystet[:D] Det er liksom ikke gått opp for meg enda. Går bare å venter på å kjenne noe som tyder på at fødselen er igang å at målet snart er nådd[:D] Har termin på mandag i neste uke, men håper på at jeg får før, begynner å bli utålmodig[8D] Ikke minst faren, han går bare å venter på at vannet skal gå når som helst[8D] Å tror heller ikke det har gått opp for han at han skal bli pappa, men han gleder seg enormt masse[:D]

Back
Topp