Uvi

Acinonyx jubatus

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Idag våknet jeg opp med sterke UVIsymtomer, vondt i mage og rygg, hyppig vannlating og sterk svie. Kan levere en urinprøve på legekontoret imorgen, spørsmålet er om jeg burde levere på legevakta idag? Ble usikker...

Kan du ikke ringe legevakten og høre? Hvis du våkner av symptomene, kan det tyde på at du har gått med dette en stund. Det kan tyde på at du bør undersøkes raskt. Jeg har hatt nyrebekkenbetennelse pg.a UVI en gang og når du først blir syk av det kan det gå fort. Gravide skal jo ikke gå med UVI.

Jeg har sånn standar uvi i starten av svangerskapene. Gjerne symptomfri , så jm ville at jeg tok å fikk en time så raskt som mulig. Trengte ikke dra på noe legevakt. Men de vil helst at man begynne på antibiotika så raskt som mulig. :)

Jeg har sånn standar uvi i starten av svangerskapene. Gjerne symptomfri , så jm ville at jeg tok å fikk en time så raskt som mulig. Trengte ikke dra på noe legevakt. Men de vil helst at man begynne på antibiotika så raskt som mulig. :)
Det ble så vondt, og jeg ble så urolig av det, så det ble legevakt og oppstart av behandling :happy: veldig glad for det idag, da jeg ble mye bedre veldig raskt, og for at legen lyttet på hjertelyden for å roe ned abortengstelsen min :happy:

Ja ,da er det veldig godt å begynne behandling raskt. Jeg var enda dårligere med første mann, og det er jammen godt når man kjenner at pilla virker:)

Back
Topp