Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har redan vart hos lege det er uvi startat på behandling men blev litt førvånnad nær det er koaglerHar ikke personlig opplevd det, men opplevd på jobb at pasienter har hatt det . Ville ringt til legen med en gang å få sjekket det
Takk før tips .Hei!
Ikke spesielt vanlig, nei. UVI kan jo føre til blødninger i urinveiene, som igjen kan føre til blod i urinen - men at det rekker å koagulere, er ikke så veldig vanlig fenomen. Uansett, med blod - koagler eller ei - i urinen, ville jeg ha oppsøkt lege for en skikkelig sjekk
Åhh, trodde ikke at du hadde vært hos legen enda Men hvis du har vært der og fått kur så vet legen om det ivertfall .Har redan vart hos lege det er uvi startat på behandling men blev litt førvånnad nær det er koagler
Nei koagler kom igår kveld . Eg var hos legen på dagen .Åhh, trodde ikke at du hadde vært hos legen enda Men hvis du har vært der og fått kur så vet legen om det ivertfall .
Da hadde jeg ringt nå igjen til legen. Viktig å få sjekket opp når det er kongler i urinenNei koagler kom igår kveld . Eg var hos legen på dagen .
Da hadde jeg ringt nå igjen til legen. Viktig å få sjekket opp når det er kongler i urinen
Eg ler med degUnnskyld at jeg ler, men...
Haha, dumme autocorect Skal selfølgelig være koaglerUnnskyld at jeg ler, men...
Off, går fort i svingeneEg ler med deg
Ja et gjør det her og iblandOff, går fort i svingene