Uvi??

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Har vært syk å potte tett dermed ingen luktesans. I morres luktet det stramt synes jeg. Tok ustix på jobb, og hadde +1 leu, +2 pro og 1+ nit. Jobber i morra og fredag, det holder om jeg venter til i morra å høre me tilsynslegen på jobb eller? Hatt de 2 siste dagene hyppige kynnere i hvilende tilstand, 2-3 per time+ noe mer smerter i lysker.
Ellers ingen svie el andre symtomer.
Eller bør jeg ringe lv?
Aldri hatt uvi så hva det har å si med graviditet vet jeg lite om :)

Jeg ville tatt en tur til legevakten og få tatt et blodtrykk samt ny urinprøve og sendt en til dyrkning. :-) bedre å være på den sikre siden :-)

får man proteiner av uvi? sikker på at det ikke var forurensing? Proteiner og graviditet er ikke bra med tanke på svangerskapsforgiftning, så blodtrykk er fint å få tatt, det er dog ikke krise å vente med det til i morgen tenker jeg. Svangerskapsforgiftning er ikke akutt over natta med mindre du har synsforstyrrelser, ekstreme hevelser og vondt rett under mellomgulvet etc.

Uvi som ikke er smertefull kan vel i teorien fint vente til i morgen, men det avgjør du egentlig litt selv om du synes er ok. Du kan jo egentlig med fordel RINGE legevakta og fortelle hvordan det er og høre hva de synes, om de synes det kan vente eller vil ta deg inn for en sjekk?

Back
Topp