uvi?

Piper Chapman

Gift med forumet
lurer på om jeg har uvi.? er det trygt og behandle det da så tidlig i svangerskapet?
har hatt det flere gangen før, å som gravid i uke 20++. har ihvertfall samme symptomene som det. er ikke så ille enda men en begynnende ?

Jeg har slitt med det samme selv, og for noen uker siden mistenkte vi at datteren vår hadde det.
På legevakta sa de at det foreligger ny forskning på dette med behandling, der det viser seg at kroppen ordner opp selv.
Selv har jeg brukt tranebærkapsler med veldig god virkning :)
Nå ble jo dette litt utenfor spørsmålet ditt, og dette er vel en av obs tingene man bør komme seg til lege med om man er gravid, mener jeg.
Tror jeg ville ringt lege å forhørt meg.
God bedring til deg :)

Når jeg trodde jeg hadde det ville de sjekke det ut med en gang, fikk ikke dra fra legekontoret før de hadde fått svaret. Så de behandler for urinveisinfeksjon med en gang, selv uten plager om man er gravid.

Jeg er 7+3 i dag og hadde uvi forrige uke, måtte ta en kur med antibiotika. Den typen som man kan ta når du er gravid. Er lett for å få nyrebekkbetennelse når du er gravid, derfor er de rask å gi deg antibiotika. Det er værre å gå med uvi enn å ta de forbaska ekle pillene desverre:)

Som gravid var i alle fall retningslinjene sist jeg fikk barn at uvi skal behandles. Ikke-gravide kan forsøke drikke det bort og la kroppen fikse, ikle gravide. Antibiotika og sendt til dyrking ble det hos meg i alle fall. Det et fem år siden da

Back
Topp