Uvi

Ulva

Forumet er livet
Tror jeg har fått UVI... kommer man inn på legevakta for mistanke om uvi?
Kan det påvirke rugingen og alt det?

Jeg har lest å hørt (både her inne og andre plasser) at infeksjon kan påvirke rugingen.
Det er uansett ikke bra å gå med urinveisinfeksjon, så det beste er nok om du leverer en urinprøve og får det konstantert. Forklar din situasjon så du får rett medisin som ikke påvirker forsøket.
Du får nok komme inn på legevakten, UVI er ikke spesiellt godt å gå med og det kan utvikle seg videre hvis du ikke får behandling.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper det ikke er noen krise om jeg må vente til i morgen?
Kommer meg ikke til legevakt i kveld :-(
På hvilken måte kan det påvirke rugingen?

D finns selvtest på apoteket. Så hvis man ikke vil dra til legen. Går man lenge med betennelse så kan den bli verre og spre sæ. Men da snakker vi om uker. I starten lurte æ og på om æ har infeksjon men lutinus gir lignende symptomer som i uvi.. Alt visste sæ jo at æ var gravid..

Er du sikker på at du har UVI?Hva slags symptomer har du ?Drikk masse vann! Hvis du ikke kan gå til legevakta er det ikke noe problem,da gjør du det i morgen .Husk å drikke masse vann!

Få i deg tranebærjuice eller tranebær tabletter. Kjøp sitroner som du presser og drikk. Hilsen en som har gullmedalje i UVI. Og drikk MASSE vann! Vondt å tisse ut, men det er viktig å ikke la bakteriene få grofeste, men få skylt gjennom så mye som mulig. Du får sikkert en type antibiotika som er for gravide. Ingen fare:) :)

Back
Topp