UVI?

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har hatt en litt sviende følelse rundt urinrøret siste to dagene, og lurer på om dette kan være symptom på UVI? Har aldri hatt det før, så jeg aner ikke hvordan sånt oppfører seg. Googlet litt og så at det skal behandles når man er gravid, bør jeg ta en tur til legen å få sjekket? Kan jeg bare stikke innom med en urinprøve, eller må jeg bestille time?

Er ikke veldig kjent i legekontorverden :p
 
Du kan heilt sikkert berre stikka innom i skranken med urinprøve. Da kan ein i allefall på mitt legekontor. Skulle da vera utslag så sette di deg opp til legetime då =)
 
Det kan høres ut som uvi ja.. Ville tatt med urinprøve å levert i skranken hos legen din, her trenger man i allefall ikke å dra inn til lege for å levere prøve.
 
Kan bare stikke innom som de fleste over her sier.

På mitt legekontor koster det 94 kroner.
 
Takk dere, var hos legen i dag og de kunne i hvert fall fortelle meg at jeg fikk positiv graviditetstest :p
 
Takk dere, var hos legen i dag og de kunne i hvert fall fortelle meg at jeg fikk positiv graviditetstest :p
Hehe.. Så fint at du fant ut av det da :p fikk du noe svar på om du hadde uvi?
 
Uhm, nei. Men jeg regner med at de hadde sagt det om jeg hadde det? Tok veldig mange forskjellige prøver så det gikk helt i surr for meg. Skal uansett tilbake på torsdag for ny hcg-måling, så da kan jeg spørre de om alt jeg glemte å spørre om i dag :)
 
Trodde jeg også hadde UVI, for jeg også hadde en sviende følelse. Men jeg drakk masse juice og i dag kjenner jeg ingenting.
 
Back
Topp