Uvi :(

Gadiana

Forelsket i forumet
Hei, da fikk jeg påvist uvi, litt blod i urin, små mengder sa hun, 1+ ga meg penicilin, merker allerede at svien er borte, men skal testes igjen etter j er ferdig m kuren for å se omdet er borte, glad at j gikk der i god tid ;) og håpe jo at d går bra m den lille i magen.

kjedelig da :/ men greit å bli kvitt det. håper du slipper flere runder i svangerskapet

Ja greit å bli kvitt, har du hatt d før?

var veldig plaget forrige svangerskap. mitt problem var at jeg ikke merket noe før det var for sent. gikk en gang i mnd på kontroll. og den ene gangen hadde det utviklet seg til noe som heter nyrebekkenbet og deretter sepsis. var lagt inn på sykehus flere ganger. og den ene gangen lå jeg vel en uke der. fikk nyresvikt.. dette var etter uke 20 en eller gang.. tidligere i svangerskapet hadde jeg hatt noen uvi'r.. så det er grunnen til at jeg syns det er ålreit å gå til kontroll en gang i mnd. for det eskalerte ganske kjapt! har verken vært plaget av uvi før eller etter det svangerskapet.

så kjedelig, men bra du fant ut av det fort så det ikke blir så ille.. men nå kjenner du vel tegnene etter sist svangerskap..

så kjedelig, men bra du fant ut av det fort så det ikke blir så ille.. men nå kjenner du vel tegnene etter sist svangerskap..

meg denne var til? det som er kjipt er at jeg hadde nok ikke kjent det denne gangen heller siden det ikke var noen symtomer før det var skikkelig ille.. hadde nyrefunksjon på noen og 20%...

Uff, noe som skjedde m meg forrige gang, fikk påvist bsg bakt, og de sier at ved flere gjentatte uvi kan det oppstå denne streptokokken, hadde ik symptom på uvi :( tvi tvi for denne gangen, takk for svar :)

God bedring :) jeg sliter med uvi, og har det nå, går på pencelin... Hadde og blodspor i urinen... Er trått :/

Back
Topp