Uvi?

jece85

Forelsket i forumet
Har aldri hatt det før. Men nå har jeg tisset ofte de siste par dagene. Det svir ikke, men akkuratfjær jeg skal tisse gjør det litt vondt. I dag har jeg begynt å få en del vondt i venstre side i magen og bak i ryggen. Føler meg skikkelig utslitt og har sovet flere timer på dagen i dag. Tror ikke jeg har feber.
Blir litt småkvalm akkurat når det kommer små tak med vondt.

Har aldri hatt uvi, men skjønner ikke hva dette kan være.

Uvi kan komme i veldig forskjelligeformene i graviditeten. Veldig ofte så svir det ikke. Jeg ville levert en urinprøve til legen i morgen for å få svar så det ikke blir noe mer alvorlig. Du trenger ikke legetime for å levere urinprøve ;) lykke til og god bedring. :)

Enig med frufloden her :)
Lever en prøve for sikkerhetssyld ;)

Når jeg har hatt uvi har jeg hatt svie ved dobesøk. Av og til noen lyserosa dråper også. Men aldri hatt vondt i mage eller rygg. Og ikke utslitt, annet enn at det var slitsomt å fly på do hele tiden!

Lever inn prøve, så får du svar med det samme! God bedring til deg! :)

Bare lever en test og få det undersøkt :) når jeg har hatt uvi så har jeg måttet på do konstant, men bare fådt tisset bitte litt, og vondt i magen.

Jeg har alltid korsrygg smerter ved UVI, og UVI har jeg hatt nok av. Kom deg til legen så fort du kan i morgen tidlig med en urin prøve. jeg er på trejde pencillingkuren, har ikke fungert de to andre, gått på pencilin i tre uker nå.... Ikke vent til du får svie, men drikk gjerne appelsinjucie, dette kan roe symptomene dine! god bedring!

Hvis d tisser, og tørker deg, kler på deg og føler at du må tisse igjen er det UVI...

Back
Topp