UVI

Imogene

Forumet er livet
VIP
Jepp, jeg fikk påvist UVI på legevakten idag :-(
Skjønte at noe var litt på tur da jeg gikk på do hvert kvarter.. Spurte legen om dette er bekymringsverdig for en gravid, og hun sa nei.

Så nå trenger jeg egentlig å få det banket ut fra dere også, jenter! Rett og slett litt god, gammeldags peptalk! emoticon

Har slitt mye med uvi og det er jo best at du bare får en kur og blir kvitt det, så går det bra :)

vitality skrev:
Har slitt mye med uvi og det er jo best at du bare får en kur og blir kvitt det, så går det bra :)

Ja, nå har jeg ikke hatt det på mange år - men måtte selvfølgelig få det nå som gravid.
Lager meg jo haugevis med teorier om at dette er skadelig for spira, men det er visst ikke det.. har tatt første tablett ï kuren, så håper jeg det letter litt innen et døgn ihvertfall.

Ikke farlig i det hele tatt! Men har hørt at det er vanlig å få når man er gravid! Drikk masse juice, og gooo bedring!

Veldig vanlig å få under graviditeten..det går helt fint,nå får du behandling og kan bare slappe av og bli frisk!:) for det er IKKE godt...! God bedring!

Jeg hadde det forrige graviditet...Er veldig vanlig å få det når man er gravid!

Går så fint såemoticon God bedring

1+1=2 skrev:
Jeg hadde det forrige graviditet...Er veldig vanlig å få det når man er gravid!

Går så fint såemoticon God bedring

Tusen takk for fin trøst

FrustrertFrøken skrev:
Stakkars deg! Det er både slitsomt og vondt :(
Jeg har det kronisk :(

Åh fyfader, stakkars DEG - jeg slet mye med det en periode og holdt på å tørne.. kronisk UVI, fytterakkern!

skilpadda* skrev:
Veldig vanlig å få under graviditeten..det går helt fint,nå får du behandling og kan bare slappe av og bli frisk!:) for det er IKKE godt...! God bedring!

Takk til den greieste skilpadda jeg vet om

Back
Topp