UVI - Symptomer som gravid

Lillemo123

Elsker forumet
Vi som prøver :)
✨️Julestjernene2023✨️
Hei, på dere!☺️

Jeg lurer på om jeg har fått UVI og redd det er noe som kan skade babyen.. Er i uke 15.
Kjennes ut som det «murrer» litt i blæra.
Føler blæra mi er full ofte, men tisser veldig lite hver gang. Litt ubehagelig i det jeg skal tisse, men ikke noe svie. I dag fikk jeg plutselig vondt i ryggen/over høyre hofte, kan det være nyren?

Kan jo hende det bare er gravid blære jeg har og at jeg har drukket litt lite veske..

Noen som har hatt UVI/nyrebekken betennelse som gravid?

Hvordan har dere eventuelt opplevd det?
-Har skjønt at symptomene kan oppleves mildere under graviditet.

Jeg har aldri symptomer på uvi, gravid eller ikke. Ikke før det går til nyrene og jeg får feber liksom..

Men altså. Ta en urinprøve i morgen og lever på legekontoret, så får du utelukket det uansett. Du skal behandles for UVI under graviditeten om du får det, så...
Også slipper du å gå å være usikker ❤️

Jeg har aldri symptomer på uvi, gravid eller ikke. Ikke før det går til nyrene og jeg får feber liksom..

Men altså. Ta en urinprøve i morgen og lever på legekontoret, så får du utelukket det uansett. Du skal behandles for UVI under graviditeten om du får det, så...
Også slipper du å gå å være usikker ❤️
Ja, jeg får gjøre det. Skal til jordmor til mandag, men det er sikkert litt for lenge å vente da:dead:

Ja, jeg får gjøre det. Skal til jordmor til mandag, men det er sikkert litt for lenge å vente da:dead:
Ja, jeg ville fått det overstått allerede i morgen. UVI var sannsynligvis grunnen til at jeg fødte litt prematurt i første svangerskap, og slike infeksjoner irriterer livmoren en del, tydeligvis. Ble sjekket for uvi da jeg var på føden sist, fordi "livmoren murrer litt og virker litt irritert" ifg jm. (Var ikke det, da. Men jeg hadde soppinfeksjon, så kunne være det.). Men jeg ville ikke ventet for lenge ved mistanke. Like greit å bare få det unnagjort.

Ja, jeg ville fått det overstått allerede i morgen. UVI var sannsynligvis grunnen til at jeg fødte litt prematurt i første svangerskap, og slike infeksjoner irriterer livmoren en del, tydeligvis. Ble sjekket for uvi da jeg var på føden sist, fordi "livmoren murrer litt og virker litt irritert" ifg jm. (Var ikke det, da. Men jeg hadde soppinfeksjon, så kunne være det.). Men jeg ville ikke ventet for lenge ved mistanke. Like greit å bare få det unnagjort.
Takk for svar❤️ Skal få sjekket det ut i morgen!

Takk for svar❤️ Skal få sjekket det ut i morgen!

Lurt det ❤️ Er bare like så greit å få det avklart tidligst mulig. Om det ikke er noe, så trenger det ikke ligge i bakhodet og bekymre lenger uansett..!

Back
Topp