Uvi / positiv nitritt

milli28

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Har jo en stund hatt kløe, svie og lukt... var hos legen, ho ga meg bare noen sånne piller og krem for bakterieflora..
Bruk canestn også tidligere.
På første sv.konrroll i uke 8 eller no hadde jeg L+ i urinen . Og nå pos nitritt
Har fått antibiotika, men ... jeg er så lei av alle de problemene der nede :knegg:
Mistenkte bakteriell vaginose.. Men, er det det noe av d samme som uvi?? For bakteriell vaginose er skjedekatarr?
Bare dere med erfaring med dette da. Har det holdt på hele svangerskapet eller ? Aldri hatt problemer der nede, så jeg kjenner jeg blir litt frustrert
 
Har jo en stund hatt kløe, svie og lukt... var hos legen, ho ga meg bare noen sånne piller og krem for bakterieflora..
Bruk canestn også tidligere.
På første sv.konrroll i uke 8 eller no hadde jeg L+ i urinen . Og nå pos nitritt
Har fått antibiotika, men ... jeg er så lei av alle de problemene der nede :knegg:
Mistenkte bakteriell vaginose.. Men, er det det noe av d samme som uvi?? For bakteriell vaginose er skjedekatarr?
Bare dere med erfaring med dette da. Har det holdt på hele svangerskapet eller ? Aldri hatt problemer der nede, så jeg kjenner jeg blir litt frustrert
UVI og bakteriell vaginose er ikke det samme :) UVI kan jo symptomer som svie ved vannlating og ofte følelsen av at du må tisse. Bakteriell vaginose er en skjedekatarr ja og skal behandles om du er gravid. Det merker du nok som regel på lukten av utfloden, men ikke alltid. Legen kan ta prøver for bakteriell vaginose, du kan ikke se det på en urinprøve. Sopp og bakteriell vaginose behandles forskjellig
 
Back
Topp