UVI :-P

SyDilla

Flørter med forumet
Våknet i natt av magesmerter, litt rare mensliknende smerter. Sovnet til slutt fra dem, men da de ikke ga seg idag så ringte jeg og var på føden en tur. Der sto alt bra til med lille frøken, men jeg har visst fått urinveisinfeksjon! Det falt meg ikke inn en gang siden det ikke gjør dirkete vondt å gå på do, men det stikker og er ømt i området i tillegg til magesmertene og jeg er ofte på do. I tillegg har jeg jo vært litt mer trøtt og slapp. Så da ble det antibiotikakur her. Hadde ikke trodd de skulle finne noe, og følte meg litt hypokonder som ringte dem, men det var jo faktisk lurt. :-)

oh! Fint du tok det på alvor da! Sender en klem og håper du blir fort vel vennen.

Godt du sa ifra:) jeg hadde en infeksjon for en stund siden, uten symptomer, og sjekkes nå jevnlig for ny infeksjon. Da det kan være skummelt ift fødsel. Så her har jeg fått beskjed om at jeg får antibiotika under fødselen også, sånn just in case:)

Hadde det ikke slått ut på urinprøven, og jeg fortsatte å være symptom fri, kunne det gått utover nyrer og blitt nyrebetennelse:confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja,er glad jeg fikk sjekket så det blir behandlet for det har jeg også skjønt er viktig når man er gravid. Jeg trodde at det alltid gjorde vondt å gå på do ved uvi,så jeg var overrasket at det var det jeg hadde. Og det viser jo at det lønner seg å ringe hvis man er usikker på noe. :-) Nå satser jeg på at behandlingen virker og magevondten forsvinner. :-)

Ja,er glad jeg fikk sjekket så det blir behandlet for det har jeg også skjønt er viktig når man er gravid. Jeg trodde at det alltid gjorde vondt å gå på do ved uvi,så jeg var overrasket at det var det jeg hadde. Og det viser jo at det lønner seg å ringe hvis man er usikker på noe. :) Nå satser jeg på at behandlingen virker og magevondten forsvinner. :)

Hvis du får rett antibiotika med en gang, vil behandlingen virke raskt :)
Jeg ble først satt på penicillin, før jeg fikk antibiotika

Hvis du får rett antibiotika med en gang, vil behandlingen virke raskt :)
Jeg ble først satt på penicillin, før jeg fikk antibiotika

Jeg sjekket det opp og er på anbefalt regime til helsedirektoratet, så bra det. De dyrker opp og sjekker resistens og endrer behandlingen hvis nødvendig. :-)

Back
Topp