Uvi, nyrebekkenbetennelse og sopp

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Føler jeg har vært veldig uheldig nå :(
Fikk påvist uvi for ca 3uker siden, fikk celexid. Trodde det funka, men uka etter var det fortsatt utslag. Fikk da amoxillin, men det ble bare verre. Så i går fikk jeg hastetime hos legen fordi jeg hadde fått smerter i ryggen, altså hadde det gått over i nyrebekkenbetennelse.
Fikk Keflex og beskjed om å komme innom idag for ny crp. Hvis crp var samme som i går eller høyere måtte jeg legges inn på sykehuset for intravenøst, men det slapp jeg heldigvis.
Dessverre har jo alle disse antibiotikakurene resultert i sopp.
Alt er visst bare elendighet, og jeg er ganske lei :( huff, måtte bare klage litt :(
I morgen er det ny crp, men da er det i tillegg første svangerskapskontroll, så håper på gode nyheter nå fremover :)

Åh, dritt! :( Håper du blir kvitt alt tullet snart, sånn at du kan kose deg med graviditeten i stedet.. ♡

Uff, nyrebekkenbetennelse er helt forferdelig! Hatt det før og føler virkelig med deg... :( Håper alt går over nå og at det ikke kommer igjen!

Huff ikkje kjekt. God bedring

Herlighet! Stakkars deg :( masse god bedring!

Usj! Håper du blir kvitt all dritten og kan kose deg med graviditeten veldig snart! Masse masse god bedring! :-)

Au nei nå altså! Håper du får en oppløftende svangerskapskontroll i morgen og at crp roer seg!!!

Uff, så grusomt! ! Hadde den ene uvi-en etter den andre i forrige svangerskap, og nyreproblemer i tillegg. Så må knasker jeg tranebærkapsler til den store gullmedaljen! Håper du blir rask frisk og det er en engangsgreie!

Jeg har i mange år vært plaget av tilbakevendende soppinfeksjon, utrolig plagsomt.. Får sterke medisiner av lege og har prøvd alt av kjerringråd i tillegg, men det kommer tilbake. Men så prøvde jeg denne, en krem som føres inn i skjeden, og jeg har ikke hatt infeksjon siden! Begynte på de etter en ukes kur med difklukan som nok tok det verste av soppen, men disse sørget tydeligvis for at jeg fikk et normalt miljø der nede igjen for har ikke hatt infeksjon siden :) De er litt dyre, men sååå verdt det! Skikkelig reklame det her, men det redda meg hvertfall :p Gikk på antibiotika for en måned siden, og fikk ingen soppinfeksjon etter det når jeg brukte disse :D

http://www.apotek1.no/produkter/multi-gyn-floraplus-5x5ml-818655p

De kan forresten trygt brukes av gravide ifølge pakningsvedlegget :)

Back
Topp