Uvi /nyrebekkenbetendelse ...

FrKanin2014

Forelsket i forumet
Jaja da sitter jeg hos legen å venter på tur...fult utslag på urin å sabla vondt i siden... masse kynnere å urolig da jg ikke kjenner no særlig m liv heller :/ så får håpe legen kan lytte etter hjerte lyd så jg får litt ro i sjela.... men fytti dette unner jeg ingen!! Så vondt at man må grine innimellom... au au... synd på meg altså..hehe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

god bedring :Heartpink

Tusen takk :)
Da ble det kraftig antibiotika kur på meg gitt..de skulle sende den inn til dyrking..fikk beskjed om ta det det helt med ro..så da får en legge seg på sofaen! Hentet jentungen i bhg så nå blir det kosedag hjemme med snupp :-)

God bedring! Håper du blir fort frisk :)

Å, fysj. :( Det synes jeg høres så utrolig vondt ut. God bedring og ta vare på deg selv :)

God bedring, hørtes ikke behagelig ut nei :-(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Masse god bedring! Har uvi selv nå. Lurer på når det skal gå over.

Ja æsj er vonde greier men går du på antibiotika å kuren er sterk nok skal det bli bedre inløpet av ett par dager..hvis du ikke har bedring i løpet av den tiden må du kontakte legen igjen..kan hende kuren ikke er sterk nok da...eller at du må ha noe annet...ofte at kroppen er resistent (el hva d nå heter) ovenfor noen kurer..

Fikk resept på selexid. Men det hadde ikke apoteket så fikk en Penomax som er tilsvarende selexid. Men de tålte jeg ikke og de kom bare i retur. Så fikk jeg furadantin, de kommer heldigvis ikke i retur :)

Noen av dere som skal ha dette? Som skal sy selv eller kjøpe ferdige?
Jeg tenkte jeg skulle sy selv.. søkt på nettet å det er jo så mange fine :-) genialt det der :-)

Tar de 3 ganger om dagen.

Jeg tenkte jeg skulle sy selv.. søkt på nettet å det er jo så mange fine :-) genialt det der :-)

Jaja her kom det siste innlegget jeg skrev med i denne gitt :p susehuet jeg.. haha

Back
Topp