UVI i tidlig graviditet

kathe84

Glad i forumet
Er det farlig? Tenker å ringe legen etterpå men lurte på om noen vet el har erfaringer?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ring legen og få sjekket det og få kur. Selexid er vanlig å gi gravide og det er (desverre) veldig vanlig å få hyppigere UVI når man er gravid.
Så lenge det blir behandlet tilstrekkelig er det ikke farlig, men dersom det går over i nyrebekkenbetennelse kan det blir skummelt.
Som gravid anbefalese det faktisk at du tester for UVI etter endt kur også slik at det ikke blusser opp igjen :)

I mens du venter på legen kan jeg tipse om at glidemiddel lindrer svien. :)

Ring legen og få sjekket det og få kur. Selexid er vanlig å gi gravide og det er (desverre) veldig vanlig å få hyppigere UVI når man er gravid.
Så lenge det blir behandlet tilstrekkelig er det ikke farlig, men dersom det går over i nyrebekkenbetennelse kan det blir skummelt.
Som gravid anbefalese det faktisk at du tester for UVI etter endt kur også slik at det ikke blusser opp igjen :)

I mens du venter på legen kan jeg tipse om at glidemiddel lindrer svien. :)

Det må jeg prøve - holder på å dø her! :P

Legen ha ikke ledig tid før seinere - men vurderer å ta med en urineprøve å sitte på kontoret hans tilfelle han får et ledig øyeblikk. Haha! :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp