Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei,
Jeg vet at hvis man har tegn på UVI skal man oppsøke lege nå når man er gravid. Men kan det vente til i morgen?
Har hatt det ofte så kjenner det igjen. Men synes det er så kleint å ringe legevakten for en UVI.. hva mener dere?
Ville bare ringt og hørt hva de syns. Står jo at man skal oppsøke lege for å få behandling, så det ikke utvikler seg, så syns ikke det er kleint å ringe![]()
Har mange ganger levert urinprøve hos legevakten pga UVI i helger og helligdager tidligere. De er nok veldig vandt til det. Ville ha ringt og avtalt time for å levere, si at du er gravid og kjenner igjen symptomene fra tidligere. Det er jo fryktelig vondt å gå rundt med ubehandlet UVI. God bedring![]()
Å vente en dag gjør ikke noeDrikk masse vann så lindrer det en del når du tisser.
God bedring <3
ventet noen timer, men ble så vondt tilslutt så jeg ringte å hørte hva de mente. De mente jeg skulle komme, for det nle vanskeligere å behandle jo mer infeksjonen fikk blomstre. Fikk tatt prøve som hadde fullt utslag, så da ble det ny kur. Håper den virker fort!