UVI eller noe lignende?

Tjukkaaa

Forumet er livet
Alis har de siste dagene hatt uttallige uhell. Og flere ganger er det som om at hun ikke aner at hun må tisse før hun faktisk står der og tisser i buksa. Har ingenting med at hun har det for gøy til å gå på do å gjøre. Og i går rapporterte barnehagen om uvanligvis hyppige tisseturer på do - + hele tre uhell...

Hva tenker dere?

Som oftest går barn gjennom denne perioden, de har rett og slett ikke hundre prosent kontroll!

Men hvis du mistenker UVI, så kan du jo ta en urinprøve på mandagen! [;)]

ORIGINAL: Vand

Som oftest går barn gjennom denne perioden, de har rett og slett ikke hundre prosent kontroll!

Men hvis du mistenker UVI, så kan du jo ta en urinprøve på mandagen! [;)]

Ja jeg ser den. Stresser ikke over uhell i truse liksom. Men at hun tisser så fryktelig ofte... har vært ganske mange turer på do iløpet av dagen i dag også. Har ikke fått noe særlig i hun med drikke heller.

Men ja, får se det an og ta en urinprøve på mandag hvis det fortsetter[:)]. Har selv aldri vært borti noen problemer med urinblære/rør i mitt liv så jeg aner ikke hva man skal være obs på liksom.

Det kan jo være tegn på uvi, så jeg ville tatt med en prøve til legen på mandag.. [:)] 
Hadde det myyye da jeg var yngre! [:-]

ORIGINAL: MeMyself

Det kan jo være tegn på uvi, så jeg ville tatt med en prøve til legen på mandag.. [:)] 
Hadde det myyye da jeg var yngre! [:-]

Men skal det da gjøre vondt å tisse? Har lest litt rundt temaet og finner ikke noe særlig mye om det... men de få jeg kjenner som har hatt det har sagt at det gjør vondt å tisse liksom...

Back
Topp