Uvi eller modningsrier?

Bkno7684882

Blir kjent med forumet
Har vondt nederst i magen, kommer helt plutselig.. Lurer på om det er UVI eller om det er modning på gang. Må på do oftere enn for noen dager siden også..

Har ikke kjent kynnere tidligere, så godt mulig det er det også[emoji12] spent på hva som skjer..
førstegangsfødende uten peiling her[emoji23] hvordan har dere det?
 
Kan jo høres lovende ut for modning [emoji1] Blir magen hard når det holder på?
Føler du beskriver hvordan jeg har hatt det de siste ukene, og her er det modning. Har blitt sjekka for uvi gjentatte ganger disse ukene, aldri funnet noe tegn på det [emoji4]
 
Kan nok bare hende babyen din ligger og presser på et eller annet. Har selv mye vondt til tider som kommer plutselig. Her kan han ligge "gærnt" lenge om gangen - veldig lite deiligo_O
 
Nei, strammer seg under navlen.. men gitt seg nå faktisk. Spennende tid! Når har du termin?
Har innimellom følelsen av at det strammer seg under navlen her også, men er mest at hele magen blir hard her. Fikk beskjed om at det var en sammentrekning i helga da jeg var på føden en tur, og da kjente jeg det bare under navlen, men det var en veldig svak kynner.
Har termin 23.april [emoji4] enn du da?
 
Har innimellom følelsen av at det strammer seg under navlen her også, men er mest at hele magen blir hard her. Fikk beskjed om at det var en sammentrekning i helga da jeg var på føden en tur, og da kjente jeg det bare under navlen, men det var en veldig svak kynner.
Har termin 23.april [emoji4] enn du da?

12 april:) vi nærmer oss!
 
Tror jeg har omtrent det du beskriver, plutselig stikker det veldig til i blæreområdet. Gjør så vondt at jeg må stoppe opp og stå helt stille til det går over. Noen ganger er det slik når babyen beveger på seg også, så kanskje det er hodet som presser seg nedover og trykker på nerver og diverse der nede? Uansett ubehagelig, får håpe det er et tegn på modning! ;)
 
Back
Topp