Uvi eller modning?

SukkerSøt

Glad i forumet
Juli13-jentene
Stikker så utrolig nedi blæren og høna, må tisse hele tiden men det har jeg jo måtte stort sett hele graviditeten... Babyen liker også godt å bokse meg i blæren så da kvepper jeg til med disse stikkende...
Har ikke hatt uvi før men kan det høres ut som det eller er det rett og slett modning og nedpress??? Kan ikke huske og ha hatt det sånn de to andre gangene...

Venter en liten prinsesse 15.07.2013 ❤❤❤

Har det også sånn! Vært å levert urinprøve hos både lege og jm men den er fin. Så da må det være modning og/eller babyen som trykker seg ned i bekkenet oppå blæra. Godt er det hvertfall ikke!!

Venter nr 3 4. August:)

Jeg har hatt uvi 3 ganger nå på under to mnd, og alle tre gangene har jeg trodd at fødselen var igang, for følte det var rier og murringer i rygg.
Men vanskelig å si hva det er i ditt tilfelle da....

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Har slik som du forklarer, og eg va hos JM i går og testen min var helt fin. Så det er nok bare modning :)

Får se det litt an til i morgen da, hvis det er uvi så vil det gjerne bli verre, men kjenner ingen ting i ryggen, satser på det er modning...

Håper det er modning for sitter med det samme selv - og vil ikke ha noe uvi :confused:

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Har det jeg også. Tror det er modning :) Hadde leukocytter i urinen ved siste kontroll, men så har man jo gjerne masse utflod nå også da...

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Ingen vondt i dag så var nok bare bebi som trykket på noe... :)

Back
Topp