Fra i dag har jeg kjent en mer pressende følelsene i buken og blæren. Kjennes som urinveisinfeksjon, men har ikke vi når jeg tisser. Ellers går jeg på do hele tiden i disse dager. Det er ikke uvanlig når man er gravid. Er 5+4. Har lett for å få UVI, så kjenner godt igjen følelsen. Jeg er redd det kan ha kommet i forbindelse med progesteron vagitorene jeg tar. Jeg vasker meg selvsagt på hendene før innføring.
Kan gravidsymptomer forveksles med UVI? Om det er UVI, vet dere om det kan være økt fare for abort?
Om man får UVI i helgen kan deg skalere veldig fort uten behandling. Vil ikke virke hysterisk ovenfor legen heller, så har tenkt å se an om symptomene forverrer seg, men det er skummelt på en fredag...
Hører gjerne fra noen som kjenner bedre til dette!
Kan gravidsymptomer forveksles med UVI? Om det er UVI, vet dere om det kan være økt fare for abort?
Om man får UVI i helgen kan deg skalere veldig fort uten behandling. Vil ikke virke hysterisk ovenfor legen heller, så har tenkt å se an om symptomene forverrer seg, men det er skummelt på en fredag...
Hører gjerne fra noen som kjenner bedre til dette!