Uventet :)

4hjerter

Forelsket i forumet
Hadde første time hos jordmor i dag og ble kjempe overrasket da hun tok ultralyd :)))) Viste ikke at hun hadde det. Det var ikke alltid de kunne se det så tidlig i svangerskapet, men siden jeg er så tynn så gikk det :) Fikk se en liten aktiv sprellemann :))) Så herlig med sånne overraskelser <3 hun ville følge meg tett med ultralyder siden jeg har fått så store barn, og det var godt å høre. og jeg får ikke gå mye på overtid :) og da er jeg fornøyd :) gikk 15 dager over sist og fikk en på 4705 gr.>
 
Åh, det kan jeg tenke meg var en bra overraskelse!! Hvilken jordmor går du til?
Kos deg med sprellemannen din!!!Betryggende at du slipper å gå så langt over denne gangen!
 


Frøken Muffin skrev:
Åh, det kan jeg tenke meg var en bra overraskelse!! Hvilken jordmor går du til?
Kos deg med sprellemannen din!!!Betryggende at du slipper å gå så langt over denne gangen!



Jeg går til Jorunn Steine Nesse på gynekologklinikken :) Kjempe grei dame :)
 


Frøken Muffin skrev:
Åh, det kan jeg tenke meg var en bra overraskelse!! Hvilken jordmor går du til?
Kos deg med sprellemannen din!!!Betryggende at du slipper å gå så langt over denne gangen!



 


Frøken Muffin skrev:
Åh, det kan jeg tenke meg var en bra overraskelse!! Hvilken jordmor går du til?
Kos deg med sprellemannen din!!!Betryggende at du slipper å gå så langt over denne gangen!


Hvilken jordmor har du tenkt å ha her i omerådet? Du bytter vel når du flytter :)
 

Å, så koselig , for en lykke emoticon 

Hehe, jeg gikk også 15 dager over sist, og min gutt va 4850g, ikke store forskjellen.

Men nå blir det jo heldigvis ikke mer en 8 dager over uansett, det liker vi  emoticon

 


Gullklump skrev:

Å, så koselig , for en lykke emoticon 

Hehe, jeg gikk også 15 dager over sist, og min gutt va 4850g, ikke store forskjellen.

Men nå blir det jo heldigvis ikke mer en 8 dager over uansett, det liker vi  emoticon


Huff ikke bare bare å få så store barn, de skal jo ut også....
Håper på en mindre denne gangen, de to første her var på 4 kg til termin.
 


4hjerter skrev:


Frøken Muffin skrev:
Åh, det kan jeg tenke meg var en bra overraskelse!! Hvilken jordmor går du til?
Kos deg med sprellemannen din!!!Betryggende at du slipper å gå så langt over denne gangen!


Hvilken jordmor har du tenkt å ha her i omerådet? Du bytter vel når du flytter :)


Jeg er VELDIG usikker, spesielt nå når fastlegen min her stiller så bra opp som han gjør nå, da er det veldig vanskelig å skulle forholde seg til noen andre... Men veldig kjekt å høre hvem andre liker, da har jeg litt større grunnlag til å velge noen. 
Er hun privat hun du går til?
 


Frøken Muffin skrev:


4hjerter skrev:


Frøken Muffin skrev:
Åh, det kan jeg tenke meg var en bra overraskelse!! Hvilken jordmor går du til?
Kos deg med sprellemannen din!!!

Betryggende at du slipper å gå så langt over denne gangen!


Hvilken jordmor har du tenkt å ha her i omerådet? Du bytter vel når du flytter :)


Jeg er VELDIG usikker, spesielt nå når fastlegen min her stiller så bra opp som han gjør nå, da er det veldig vanskelig å skulle forholde seg til noen andre... Men veldig kjekt å høre hvem andre liker, da har jeg litt større grunnlag til å velge noen. 
Er hun privat hun du går til?


Ja er vel privat. Betalte 270 kr i dag og da er resten gratis. 
Jeg har ingen erfaring med jordmødre her, men fikk anbefalt henne :)
 


4hjerter skrev:


Frøken Muffin skrev:


4hjerter skrev:


Frøken Muffin skrev:
Åh, det kan jeg tenke meg var en bra overraskelse!! Hvilken jordmor går du til?
Kos deg med sprellemannen din!!!

Betryggende at du slipper å gå så langt over denne gangen!


Hvilken jordmor har du tenkt å ha her i omerådet? Du bytter vel når du flytter :)


Jeg er VELDIG usikker, spesielt nå når fastlegen min her stiller så bra opp som han gjør nå, da er det veldig vanskelig å skulle forholde seg til noen andre... Men veldig kjekt å høre hvem andre liker, da har jeg litt større grunnlag til å velge noen. 
Er hun privat hun du går til?


Ja er vel privat. Betalte 270 kr i dag og da er resten gratis. 
Jeg har ingen erfaring med jordmødre her, men fikk anbefalt henne :)


Det er jo en pris man kan leve med
 
Får du ekstra oppfølging pga store barn?? Jeg fikk en på 4680 sist jeg, og det var før termin...Men ikke hørt noe om at jeg får noe annen oppfølging fordi...Det må jeg høre etter om jeg også! :)
 


mamma09og10 skrev:
Får du ekstra oppfølging pga store barn?? Jeg fikk en på 4680 sist jeg, og det var før termin...Men ikke hørt noe om at jeg får noe annen oppfølging fordi...Det må jeg høre etter om jeg også! :)


Ja hun sa hun ville sjekke meg for svangerskap diabetes. Er tynn selv så da var det vist ikke helt normalt å få så store barn.
Så da ville hun følge litt ekstra med meg :)
 
Back
Topp