Uventet, overraskende... Men hjertelig velkommen! :)

LYKKE oktober 2012

Blir kjent med forumet
Det er nå 4 dager siden Clear Blue viste GRAVID! :)
Endelig har pulsen roet seg. Hehe
Kom så plutselig at jeg egentlig ikke viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Hjertebank! :)

Men nå tror jeg at det har gått opp for meg at vi faktisk skal ha en liten Baby.
Fantastisk følelse. Men også kjempeskummel.

Etter å ha lest MYE på nettet. Så blir jeg ikke lite bekymret for at det skal gå gale.
Er skrevet mer om at det går gale, enn at det går bra.
Så hver gang jeg må tisse nå, så er jeg redd for at det skal komme blod.
Og kjenner litt mensen smerter innimellom, og tenker at nå er løpet kjørt.

Er det noen andre som har samme tankene?

Jeg prøver selvfølgelig å tenke positivt! :) Men litt redd for å glede meg for mye. ;)

 
Du må ikke bekymre deg så mye om at det skal gå galt:) Ikke les alle slike historier hvis du blir nervøs av det. :)Gratulerer med spire i magen:))
 
GRATULERER!!! Det er jo greit å vite at det kan gå galt.. men ikke bekymre deg unødig... Og det er naturlig å bekymre seg.. Menssmerter, strekking og stikking nede i magen er også naturlig.. Jeg syns selv det er litt mye av det og kjenner jo spiren til bekymring vokse, men prøver å dempe den med at jeg tross alt er fryktelig kvalm, så må det jo være bra.. :) Men det er naturlig.. nå skal det vokse og strekkes nedi der, så klart det vil kjennes! Og.. VELKOMMEN!! :)
 
Takk begge 2. :)

Skal prøve å roe meg ned. :) hehe.
Alt ser no fint ut for øyeblikket. Bare små murringer i magen, Økt sult, og ømme bryster.
Så alt ser ut som det går som det skal. :)

Veldig greit med ett forum som dette. :)
Jeg vil ikke fortelle om graviditeten til familie og venner helt ennå.
Og mannen har 5 barn fra før.( med samme dame, :) sånn btw) 
Så dette er ikke første gang for ham, så følte vel behov for å prate med noen andre! :)

 
Velkommen til oss :)
 
GRATULERER! :)

Jeg har hatt 2 SA og 1 MA de siste 6 mnd. så ja, jeg er litt bekymret, men jeg har bestemt meg for å bare tenke positivt denne gang og at alle gode ting er 4 :)
Denne gangen går det vår vei og denne lille spira kommer til å klamre seg fast - jeg bare vet det :)

Håper du klarer å tenke positivt og glede deg over graviditeten :) Det kommer til å gå bra skal du se! :)
 
gratulerer og velkommen =)
 
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Back
Topp