Uventet med gledelig sniktitt!:D

Friduz

Blir kjent med forumet
Hadde min første jordmortime i dag, der hun hun pluttselig like så greit starta UL maskin! Sporte ikke om hun hadde mulighet, hun bære gjorde det!! Har ordinær UL på onsdag og har gleda meg sååå til å få se den som ligg å spreller i magen min, men så va jeg så heldig å få en sniktitt i dag. WÆOW! det va en spesiell følelse å se lillingen ligge å sparke å vifte med arman. Nå gleder jeg meg enda mer til onsdag, krysser alt som går ann å krysse at lillingen er villig å vise om den er en gutt eller en jente.

Dagens gladnyhet fra mei

wow, så utrolig kult. her har ikke jordmor ul-apparat..

Der jeg bor har man muligheten til å føde, men de har kun lystgass og smertestillende i tabelettform så førstegangsfødende vil vel helst til Tromsø. De har kun en fødselslege som er kyndig med UL apparat, altså sjekke mål og om alt er som det skal. Men pga det bare er en som kan med apparatet og det er mange fødende så blir(som meg) henvist til Tromsø til UL. Derfor ble jeg helt satt ut men lykkelig overraska over at faktisk jordmora like så greit starta appatartet, bare for at jeg skulle få en sniktitt

Back
Topp