Uventet graviditet

LilleDelfin

Forelsket i forumet
Hei.
Jeg lurer på om det er flere en meg som ikke hadde planlagt dette?

Jeg er student, og hadde spiral. (Fikk tatt den ut i dag, heldigvis, etter å ha kjempa med leger og sykehus i flere dager for å få det til å skje litt fort. Til slutt ble jeg heldigvis sendt til et annet sykehus som tok meg inn i løpet av en dag.)
Men jeg er selvfølgelig kjempe glad for dette, har jo egentlig ønska meg barn lenge. Det bare passet ikke helt ennå, men vi får det til å gå :)

Er ca 6-7 uker på vei (Så en liiiten prikk på UL'en i dag), så jeg tør ikke helt å glede meg for mye ennå, men har markert uke 12 i kalenderen :)

Er det andre som har lignende erfaringer?

Har ikke brukt prevansjon på over 3 år, men planlagt var det ikke da. Har hatt lyst på, men som du sier, det passet liksom ikke helt. Men krise er det ikke, gleder oss til bebien kommer, og vi skal få det til å gå uansett.[:D]

Oj såpass.. Men bra at spira har det bra da [;)]

Hadde ikke planlagt denne graviditeten jeg heller kan man si.. Det ble slutt mellom barnefar og meg en uke detter jeg ble gravid og fant det ut i forje uke.. Men jeg klarte meg alene med datteren min så satser på at jeg klarer meg veldig bra nå oxo [;)]

Gratulerer, og velkommen hit. Vi har jo håpet og prøvd i nesten fire år, så det var kanskje på en måte planlagt. Selv om det strengt tatt er umulig for oss å planlegge [;)].

Dalin87:

Det var synd å høre med kjæresten din. Du klarer det sikkert kjempefint! Vi kvinner er sterke vettu :) Spesielt når vi har noen små å passe på..

Jeg er utrolig glad jeg har en kjæreste som støtter meg, selv om han i utgangspunktet ikke ville ha, er han glad nå :)

hei du og gratulerer da..helt samme situasjon for meg, student, og var ikke planlagt, men på en måte ønsket jeg at det skulle skje allikevel...hehe, hadde bare ikke guts nok til å tenke "go for it"

ja vi kvinner er utrolige sterke [;)] så bra at han støtter deg [;)] ingen ting er bedre enn det [:D]

Her var det heller ikke planlagt, men er kjempe glade for det begge to[:)] Vi har sett fram til å prøve, men hadde tenkt å vente noen mnd.

hei du og gratulerer da..helt samme situasjon for meg, student, og var ikke planlagt, men på en måte ønsket jeg at det skulle skje allikevel...hehe, hadde bare ikke guts nok til å tenke "go for it"

Kjenner meg igjen der ja :)

Har vært "verpesjuk" en god stund jeg.. Men det var vel helst kjæresten som ville vente til alt var på plass i livet vårt.. og da jeg endelig innså at det ikke var så dumt så... voila :P

uventet og skummelt herlig!

men, vi hadde valgt å slutte med prevensjon men hoppe over uka man kan bli gravid... men bomma visst litt...

men vi har snakket om en til, så dette er ikke krise bare en herlig overraskelse :)

Har ikke noe med denne tråden å gjøre, men hvordan legger man til signatur? :P

jeg er gravid for andre gang me p-pillen ... første gang ble typen lynsint , å mista i uke 9. nå er jeg gravid ijenn etter 2 år å typen gleder seg . ting passer mye mye bedre nå . håper bare alt går bra denne gang .[:D]

Back
Topp