Uventet gravid og usikker

Ormerods

Forelsket i forumet
Vi venter helt overraskende barn nr 4! Jeg har ikke engang orket å ta en test, er helt sikker siden jeg kjenner igjen symptomene fra tidligere svangerskap. Kan ikke helt huske når siste mens var, men tror 15. august er nær sannheten, det gir termin i slutten av mai 2019.Nå manner jeg meg opp til å bestille time hos jordmor eller lege, tror det må vente til mandag. Har ikke fortalt noe til noen andre enn mannen min...
 
Gratulere så mye :) dersom du har en stabil 28 dagers syklus å første dag av siste mens var 15 august så får du termin samme dag som meg den 25 mai :)
 
Gratulerer! Jeg venter også nr.4❤
 
Så spennende :happy: Og GRATULERER :happy:

Venter her en veldig uplanlagt nr 3. Ikke alltid det passer seg. Men som oftest så går det så fint etter man får omstille hodet sitt litt :woot::hilarious:
 
Takk for gratulasjoner. Er glad for at det er flere som ikke helt hadde lagt inn et nytt barn i 2019. Når jeg leser på forumet virker det som alt er tima og tilrettelagt og bare fryd og gamen.. Det er litt skremmende å tenke på at vi kommer til å være foreldre til FIRE om et drøyt halvår. Hvordan skal jeg venne meg til den tanken? Må først og fremst ta innover meg at graviditeten ikke kommer til å gå over ... Og ikke bekymre meg for hva andre måtte tro og mene.
 
Kom som et sjokk her også, og pga flere ting som hadde hendt så passet det «dårlig»... men nå har det snudd og vi gleder oss kjempemasse [emoji2] nå har vi visst om dette et par mnd da.. og kikket masse på bilder og videoer av kommende storesøster som baby.. Og da ble vi varme om hjertet [emoji173]️ men det er fullstendig lov til å føle som du gjør, og du/dere må gi det litt tid. Masse lykke til [emoji173]️
 
Ja det er mange varianter her. De som fikk til på første planlagte forsøkt, de som har mista mange ganger og er redd det ikke vil vare denne gangen heller, og så de som bokstavelig talt ble tatt med buksa nede. Stor takhøyde :)
 
Gratulerer så masse med en liten på vei❤️ Her var det heller ikke planlagt og vi følte ikke akkurat noe umiddel bar glede for og sei det sånn hehe... mannen min er godt voksen og har barn på alder med meg. Han så frem til og bli pensjonist og lange ferier i huset vårt i Spania. Men med tid og masse kjærlighet har vi kommet dit hvor dette er en fantastisk gave og vi gleder oss til og få en mini oss hehe❤️
 
Back
Topp