Uventet gave

Shauri

Forumet er livet
VIP
Far kom plutselig innom med en gave til meg.
Ble litt rørt jeg!

Vedlegg

• 1364055356389.jpg
    1364055356389.jpg
    72 KB · Visninger: 37
Åh så herlig :)

Den var helt fantastisk<3

ååå, så koselig da! Det var skikkelig fint! :)

Mannen kom i går hjem med ei dobbel pocketbok til meg, av en serie jeg har lest tidligere, slutten på den da! :) Tydelig at han skal være barnevakt i påska, for jeg har ikke lest ei side de siste 6,5 månedene ;)

Så utrolig fint! :D Skjønner godt at du ble rørt :);)

Hadde liksom ikke trodd jeg skulle få noe slikt av far.. han har forandret seg noe helt vanvittig etter han ble morfar til Alexander. Før Alexander ble født så jeg han kanskje 3-4 ganger i halvåret.. etter Alexander kom er han involvert i livet mitt ukentlig :)

Hadde liksom ikke trodd jeg skulle få noe slikt av far.. han har forandret seg noe helt vanvittig etter han ble morfar til Alexander. Før Alexander ble født så jeg han kanskje 3-4 ganger i halvåret.. etter Alexander kom er han involvert i livet mitt ukentlig :)

Det er jo fantastisk da :)

Så fint :D Merker jeg er mer familieengasjert jeg også nå etter at Asle kom til verden.
Vi har alltid hatt et nært forhold, men nå er det liksom faste koseturer til og sammen med mamma og mormor flere ganger i uka, mens det før kanskje ble 3-4 besøk i måneden..

Så snilt gjort:-)

Far kom plutselig innom med en gave til meg.
Ble litt rørt jeg!

For en fin gave :-) jeg er imponert over pappan din! Koselig at dere har kommet nærmere hverandre :-)

Back
Topp