Uventede flytteplaner hos oss

Frøken firkløver

Forumet er livet
I dag tidlig, når storebror ikke likte mitt vedtak om at frokosten skulle inntas i barnehagen,
erklærte han at "Nå flytter jeg ut herfra! Jeg gidder ikke at de voksne skal bestemme lenger..."

Her hin dagen (husker ikke helt hvilken dag det var), så fikk vi forøvrig fortalt hvordan han planlegger at han skal flytte (da benevnt med "når jeg blir voksen skal jeg...")... Sånn helt tilfeldig, ved kveldsbordet...

Link til hele historien HER [;)]

Hehe.. de kan jammen lire av seg mye rart asså!!! [:D]

Hehe.. Alt de kan komme på å si [:D]

Hehe! JAA!! [:D]

Da er det godt å ha en fint innbundet notatbok liggende klar,
så man får skrevet ned gullkornene [:D] Gleder meg alt til å skrive konfirmasjonstale til han [8D] [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

så man får skrevet ned gullkornene [:D] Gleder meg alt til å skrive konfirmasjonstale til han [8D] [:D]
Hehe det er litt smart ja. Bør nok finne frem en bok vi og snart.

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Hehe det er litt smart ja. Bør nok finne frem en bok vi og snart.

...snuppa har allerede flere gullkorn som er samlet i boka, hun også [;)]

Haha!!! Så morsomt!!

Tenkte på det senest i går at det er lenge siden jeg har skrevet i bøkene til jentene!![&:]

HAHAHAHAHAH!!!! [:D][:D][:D]

Syns den er god den hvit-ost-reklamen..... "Nå flytter jeg" og med nesa opp i været...! Minner om meg som 5åring[8D]

ORIGINAL: Vand

HAHAHAHAHAH!!!! [:D][:D][:D]

Syns den er god den hvit-ost-reklamen..... "Nå flytter jeg" og med nesa opp i været...! Minner om meg som 5åring[8D]

Jaa, den er helskjønn [:D]

Back
Topp