Uvell...

barnimagen24

Betatt av forumet
Jeg bare lurer på om d er noen som har fått skikkelig diare, kvalm, å vond mage.. ? d er noe nytt for meg ihverfall. skal ikke på kontroll føre neste tirsdag, så jeg må spøre her inne i såfall...??

Nei, har ikke hatt det sånn, anna enn at æ hadde diare da æ gikk på antibiotika... Kan det vær at det går nåkka sånnt der du bor? Eller kanskje nåkka e på gang?[;)]
God bedring iallefall.

har ikke hatt det skjøl.. men veit mange som har det no.. e nåkka som går hær ialefall.

ORIGINAL: barnimagen20

Jeg bare lurer på om d er noen som har fått skikkelig diare, kvalm, å vond mage.. ? d er noe nytt for meg ihverfall. skal ikke på kontroll føre neste tirsdag, så jeg må spøre her inne i såfall...??

hei..

jeg hadde diare å vond mage i ca 2 uker før fødselen..
den dagen jeg fødte starta det med skillelig mageknip å diare.. [:)]

E er veldig kvalm for tiden. Spess hver natt!! Og flyr på do hele tiden. Hatt endel vondt i magen og litt sånn og sånn avføring. Tenkte det er ting e har spist e som ble for hardt... Men det kan være noe i det dere sier... Har jo termin om 5 dager....

Da jeg våknet i morges var jeg sånn også... Uvel og rar i magen....vært på toalettet noen ganger nå med løs mage, en liten tanke vondt sikkert med tanke på den løse magen vil jeg tro..., føler meg ganske slapp, og ør på en måte...
Ikke noe morsomt iallefall....og jeg som skulle gjøre så mye i dag..

Våkner med samme problem i dag, ikke kvalm, men uvell i magen, har hatt ganske vond å hard mage som kom har kommet i tak å slipp sia i går kveld, tenkte ikke hardere over d, så jeg la meg, nå er di borte.. bare murring i rygg å litt i magen å nedover beina..

ja har hatt det sånn i 2 dager selv nå.oppe mye om nattan,men det er ikke noe farlig.det presser bare mye på nå den siste tiden.får trøste deg med at det ikke er lenge igjen.bare tenke positivt.og se ann hva man spiser og drikker.lykke til

Back
Topp