Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler det egentlig akkurat sånn jeg også. Jeg har også lagt merke til at jeg fryser ganske lett på kveldene. Jeg er fortsatt kvalm om morgenen, men jeg har på en måte i tillegg den følelsen du beskriver av å være småsyk resten av dagen.Den voldsomme kvalmen jeg hadde har roet seg nå bank i bordet. Men føler meg nesten daglig som om jeg er syk.. litt som etter omgangssyken: sliten, svak, uggen " underernært" ( selv om jeg spiser både nok og sundt) andre som har det slik?
Fryser på dagtid jeg. Uff, ja det er slitsomt å gå sånn konstant.Jeg føler det egentlig akkurat sånn jeg også. Jeg har også lagt merke til at jeg fryser ganske lett på kveldene. Jeg er fortsatt kvalm om morgenen, men jeg har på en måte i tillegg den følelsen du beskriver av å være småsyk resten av dagen.
Ja, må som regel sove på dagen. Ja kankje litt som fyllesyke og ja.... uff.Følelsen av å være fyllesyk? Jeg har vært forkjøla ett par uker. Men ferdig med den i utg.pkt, men føler meg sliten, tung i hodet, kaputt, nødvendig å slappe av - sove litt ila dagen.
Det tærer på å gå sånn ja, håper det gir seg til andre trimester.Samme her! Jeg har sluppet billig unna som slipper å spy. Men jeg går rundt og er konstant dårlig liksom. Uggen, skjelven, svak, ja alt som du beskriver egentlig... Er ikke spesielt behagelig, og jeg har jo null overskudd til noe som helst.
Ja, det er slitsomt..bare håper det blir bedre snartFryser på dagtid jeg. Uff, ja det er slitsomt å gå sånn konstant.
Jeg og blir fort tungpustet. Mannen er rask på å kommentere hvor dårlig form jeg er i.Jeg bruker mye lengre tid på hverdagslige ting som å fylle og tømme oppvaskmaskinen. Vi har vaskemaskinen i kjelleren og vi bor i 2.etg. Når jeg kommer opp klarer jeg nesten ikke å puste. Mannen min sier jeg er i dårlig form. Han vil ikke høre på at det er helt normalt når man er gravid. Han sier bare "Du er gravid, ikke syk. Slutt å syt!"
Ikke mye igjen til oss nå av overskudd nei.Blir fort sliten hvertfall, tar mange pauser gjennom dagens gjøremål. Det tar på å skape et menneske, kroppen bruker liksom det som før var av overskudd på alle plan til det virker det som.