uvel..

Charlotte_2

Betatt av forumet
jeg er så uvel for tiden, kvalm, vondt i magen når jeg sitter og går for mye, jeg må ligge ned for å ha det nogelunde ok.. også virker det som om det er endel nedpress, kjenner ut som jeg må tisse veldig ofte.. svimmel og halsbrann...
er dette normalt ?? tror ikke jeg hadde det sånn med forrigemann..

Vet du, akkurat slik har jeg og...
Og forrige sv.skap var så mye bedre enn dette[8|]. Mye mer ubehag denne gangen.

Samme her også svimmel, kvalm og rett og slett uvel.. Tungt å puste av og til.. Blir fort sliten av å ikke gjøre så mye..
*Føler med deg*

åå det er en liten trøst i at det ikke bare er meg... selv om jeg synes det er helt jævlig og unner ingen dette sjøl!!
takk for gode ord, det hjelper faktisk litt [;)]

god bedring til oss [:)]

ORIGINAL: Charlotte_2

åå det er en liten trøst i at det ikke bare er meg... selv om jeg synes det er helt jævlig og unner ingen dette sjøl!!
takk for gode ord, det hjelper faktisk litt [;)]

god bedring til oss [:)]

Har også mye av det du beskriver. Og ja, det er litt godt å høre at ikke alle andre er i superform, selv om man ikke unner andre å være dårlig som du sier...

Her er det også ofte svimmelhet, kvalme og skal ingenting før jeg blir uvel, er det feks litt for varmt blir jeg fort dårlig.

jepp..må signere de over her. Er i mye værre form denne gangen sammenlinet med forrige svangerskap. Hehe jeg tror det er naturen som forteller meg at det holder med to barn her[8D]

ORIGINAL: kolibri

jepp..må signere de over her. Er i mye værre form denne gangen sammenlinet med forrige svangerskap. Hehe jeg tror det er naturen som forteller meg at det holder med to barn her[8D]

DET hintet har iallfall jeg tatt[:D] tør ikke tenke på hvordan et eventuelt 3.svangerskap ville bli...

He he, samme her ja[;)]

ORIGINAL: lille ulv

DET hintet har iallfall jeg tatt[:D] tør ikke tenke på hvordan et eventuelt 3.svangerskap ville bli...

he he he jeg åå, skal tenke nøye igjennom om jeg skal orke ett svangerskap til etter detta

Back
Topp